Agentura CzechTourism uspořádá workshop s více než 60 mezinárodními nákupčími

Česká centrála cestovního ruchu připravila na konec září incomingový workshop Travel Trade Day 2016, na který pozvala touroperátory z celého světa. Letošní ročník akce Czech Republic Travel Trade Day přináší pro účastníky několik novinek.

První novinkou je vyšší počet nákupčích z více destinací. „Za pomoci našich zahraničních zastoupení se podařila akvizice významných hráčů na trzích jako Čína, Německo, Jižní Korea či Rusko. Zároveň bude nabídka rozšířena o další zajímavé trhy jako Kanada, Litva, Írán, Indie či Izrael. Celkově bylo na akci přizváno více než 60 nákupčích a sjednáno bude téměř 1 000 schůzek,“ komentuje vedoucí managementu ­zdrojových trhů agentury ­CzechTourism Klára Vysloužilová.

Další změnou oproti loňskému incomingovému workshopu je prodloužení programu na dva dny a výběr místa konání v návaznosti na marketingové téma roku 2017 – Baroko všemi smysly. Akce tak odstartuje v hlavním městě 26. září, a to společným odjezdem nákupčích a přihlášených účastníků vlakem ČD Pendolino. Cílem bude barokní Olomouc, kde se bude konat networkingový společenský večer v Arcibiskupském paláci.

„Letošní ročník Travel Trade Day jsme se rozhodli umístit do barokní Olomouce, abychom touroperátorům z celého světa ukázali nabídku našich regionů a přiblížili jim barokní skvosty na vlastní oči. Komfortní a rychlé spojení do Olomouce budou moci účastníci akce sami vyzkoušet. V rámci programu nabízíme možnost cesty ­vlakem z Prahy společně s nákupčími,“ vysvětluje Monika Palatková, ředitelka agentury Czech­Tourism.

Hlavní část projektu proběhne 27. září formou půldenního B2B workshopu. Součástí ­akce bude představení marketingového plánu agentury CzechTourism a komunikačního tématu pro rok 2017 – Baro­ko všemi smysly.

Registrace na akci bude spuštěna přes on-line rezervační systém. Zájemci o workshop si budou moci vybrat ze dvou balíčků. Zatímco „basic“ bude zahrnovat dopravu vlakem Pendolino, účast na networkingové večeři a workshopu, oběd a prohlídku Olomouce, balíček „all inclusive“ k tomu nabídne také ubytování.

Partnery projektu Travel Trade Day jsou Sdružení cestovního ruchu – Střední Morava, Olo­moucký kraj, město Olomouc, ­Fashion Arena Prague Outlet a České dráhy.

www.czechtourism.cz 

 

 

 

Nejnovější články z rubriky Incoming

Foto: Shutterstock.com

Celyoturismu.cz končí, cestovní ruch se přesouvá na Komoraplus.cz

Vážení čtenáři, Váš oblíbený portál Celyoturismu.cz bude v horizontu 3 měsíců uzavřen. To podstatné z cestovního ruchu – vývoj, statistiky, analýzy, legislativní problematiku atd. – proto nově najdete na zpravodajském portálu Hospodářské komory ČR www.komoraplus.cz a také ve...

Číst více
Foto: CzechTourism

Zahraniční odborníci na cestovní ruch poznali Karlovarský kraj

První velká incomingová akce na podporu návštěvnosti České republiky po pandemii covid-19. Tak vnímají odborníci na cestovní ruch z celého světa Czech Republic Travel Trade Day (TTD) 2022. Ve spolupráci s Destinační agenturou Živý kraj ho uspořádala...

Číst více
Foto: Shutterstock.com

Praha získá díky FlyArystan přímé spojení s Kazachstánem

Kazašská nízkonákladová společnost FlyArystan spustí od 12. června přímé spojení mezi Prahou a kazašským Aktau. Odlety Airbusu A320 pro 180 cestujících jsou plánované vždy v neděli, od 6. července přibude ještě čtvrteční let. Dopravce si Českou republiku vybral jako...

Číst více