Podle vyjádření české ambasády v Thajsku navštíví ročně Českou republiku až 50 tisíc Thajců a tento počet se stále zvyšuje. Nyní je navíc na zajímavá a méně vytížená místa naší vlasti láká nová televizní série, na jejíž výrobě se podílela také agentura CzechTourism.
„Thajští turisté představují pro naši ekonomiku skvělý potenciál. Průměrná hodnota nákupů Thajců během jejich pobytu v ČR se podle společnosti Global Blue pohybuje kolem 20 tisíc korun. To je řadí mezi TOP 10 národů s nejvyšší útratou v Česku, přičemž mezi asijskými turisty jsou co do výše útraty na špici,“ vysvětlil Jan Herget, ředitel agentury CzechTourism.
Šestidílný cestovatelský seriál bude vysílaný na kanále Travel Channel Thailand, jediném thajském kanále věnovaném pouze cestování. Pořad bude dostupný také v rámci neplaceného segmentu vysílání, který zasahuje více než 16 milionů domácností. Série „#myCzech“ je podpořena rozsáhlou marketingovou kampaní na sociálních sítích a spolupracují na ní také cestovatelská média.
V šesti epizodách představuje oblíbený moderátor Yepun Thanat Thanajirachai kromě obecně známých míst také destinace, které jsou pro thajský trh nové a neokoukané – Kutnou Horu, Mikulov, Moravský kras, Brno nebo Karlovy Vary. Jedná se o místa s turistickým potenciálem a širokou nabídkou kulturního dědictví a zážitkových programů. Snahou je představit thajským divákům méně vytížené oblasti a také prodloužit délku jejich pobytu
„Hravá forma pořadu, ve kterém je moderátor vtažen do dění a má možnost zažít a vidět nové věci, podněcuje v divákovi zájem o navštívenou lokalitu,“ uvedl ředitel zahraničního zastoupení v Hong Kongu Jan Urban a doplnil: „Thajští turisté jsou velmi specifičtí. Zajímají se o poznání místní kultury a mají odlišné spotřební chování. Forma pořadu reflektuje právě tato specifika thajského trhu.“
Vážení čtenáři, Váš oblíbený portál Celyoturismu.cz bude v horizontu 3 měsíců uzavřen. To podstatné z cestovního ruchu – vývoj, statistiky, analýzy, legislativní problematiku atd. – proto nově najdete na zpravodajském portálu Hospodářské komory ČR www.komoraplus.cz a také ve...
První velká incomingová akce na podporu návštěvnosti České republiky po pandemii covid-19. Tak vnímají odborníci na cestovní ruch z celého světa Czech Republic Travel Trade Day (TTD) 2022. Ve spolupráci s Destinační agenturou Živý kraj ho uspořádala...
Webové stránky destinace Český Krumlov Region zabodovaly jako jedny z nejlepších v republice v soutěži Zlatý erb. V kategorii měst a obcí se umístily na druhé příčce v rámci Ceny místopředsedy vlády pro digitalizaci za nejlepší turistickou prezentaci. Ocenění se předávala...