Jeden z nejpopulárnějších cestovatelských pořadů Taiwanu „iWalker“ se poprvé vydal do Evropy. Třem milionům diváků představil jižní Čechy, lázeňský trojúhelník západních Čech, jižní Moravu a Prahu. Zahraniční zastoupení agentury CzechTourism pro Hongkong nyní plánuje i kampaň k uvedení filmu „Letters from Prague“, který bude na podzim uveden v indonéských kinech.
„Cestovatelský pořad iWalker patří na Taiwanu mezi nejpopulárnější pořady, štáb v České republice natáčel v dubnu hned čtyři epizody věnované cestování po České republice, české kultuře, gastru, ale i tomu, co si v ČR koupit,“ upřesňuje ředitel zahraničního zastoupení pro Hongkong, Taiwan, Singapur, Austrálii a jihovýchodní Asii Jan Urban.

Pořad se skrze síť partnerských televizních stanic vysílá v Hongkongu, Číně, Singapuru, Malajsii a také v Severní Americe, kde je vysílán pro početnou čínskou menšinu. V minulosti se diváci pořadu z Taiwanu, Číny, Hongkongu ale i dalších čínsky mluvících enkláv podívali skrze TV obrazovky do zemí Asie či Severní Ameriky. V rámci první cesty cestovatelského pořadu do Evropy navštívili Českou republiku i tamní hvězdy showbusinessu – oblíbený zpěvák a herec vystupující pod uměleckým jménem A-Da a herečka a držitelka prestižního ocenění „Zlatý kůň“ (taiwanský Oskar), slečna Yao-Yao.
Populární osobnosti se podívaly do českých lázní, zažily pravé české Velikonoce a pouť v Kutné Hoře, prošly školou čepování piva v Plzni, učily se tradičním moravským tancům a verbuňku na jižní Moravě a zúčastnily se i výlovu rybníka v jižních Čechách. „Cesty za zážitky jsou v Asii na vzestupu a touto cestou je možné nejlépe přiblížit Českou Republiku čínskému publiku. Kromě zážitků si ale odvezli i dárky hmotné – ať již představené české sklo – Lasvit, tradiční českou kosmetiku, či oblíbené lázeňské oplatky a Becherovku,“ dodává Urban.
Indonéští diváci zhlédnou Dopisy z Prahy
Připravovaný film „Letters from Prague“ by k návštěvě mohl pobídnout i turisty z Indonésie. Film, jehož natáčení probíhá v červnu a červenci v Praze, bude v indonéských kinech uveden již na podzim. Zahraniční zastoupení CzechTourism podpoří incoming prostřednictvím marketingové kampaně spojené s promítáním filmu, připravena bude mimo jiné soutěž o letenky a pobyt v Česku, roadshow k premiéře napříč Indonésií i kampaň na sociálních sítích.
Foto: Sun-Lih TV / iWalker