Vydavatelství C.O.T. media
uvádí seriál odborných
diskusních snídaní.
Tato pravidelná setkání přinášejí inspiraci i odpovědi na aktuální otázky cestovního ruchu. Na vaše dotazy odpovídají pečlivě volení odborníci z oboru i zástupci zodpovědných institucí.
Diskutovanému tématu se budeme v širších souvislostech věnovat v časopisu COT business.
Projekt připravujeme ve spolupráci se společností Prague Boats, všechny snídaně se uskuteční na velmi komfortních lodích z její flotily. Loď zůstává po celou dobu zakotvena.
COTakhle snídani na téma: Jak získat a udržet kvalitní zaměstnance?
Termín: úterý 11. 10. 2016, čas konání: 9.00–11.00 hod.
Místo konání: loď společnosti Prague Boats – jméno lodi
a přístaviště budou upřesněny v pozvánce (loď neodplouvá)
Téma:
Hoteliéři a restauratéři ze všech koutů republiky řeší palčivý problém – nedostatek zaměstnanců. A to zdaleka nejen těch kvalifikovaných! I řadový číšník si dnes může vybírat z mnoha nabídek a do určité míry si diktovat požadavky. Zaměstnavatelé v ostatních segmentech cestovního ruchu jsou na tom jen o málo lépe. Během říjnové COTakhle snídaně se proto pokusíme odpovědět na dvě základní otázky: kde zaměstnance získat a jak si je udržet. Panelisté této odborné diskuse se zaměří i na specifika agenturních zaměstnanců a nastíní možnosti zaměstnávání zahraničních pracovníků. A jelikož personální problematika úzce souvisí s problematikou vzdělávací, řeč bude také o aktuálních možnostech financování vzdělávacích projektů v cestovním ruchu apod.
K diskusi o uvedených problémech zveme zástupce hotelů, restaurací a cestovních kanceláří, personalisty, odborníky na vzdělávání a grantovou problematiku a další odborníky.
Jak se snídaně zúčastnit
Pokud do 20. září neobdržíte pozvánku e-mailem a toto téma vás zajímá, napište si o ni na adresu: dita.capkova@cot.cz.
S ohledem na omezenou kapacitu lodi je počet účastníků limitován.
Ubytování
COTakhle snídaně začínají v 9.00 hod. přesně. Mimopražským účastníkům zajistíme ubytování za dotovanou cenu. Bližší informace uvádíme v pozvánce.
Podzim je obdobím, kdy velká část cestovních kanceláří obnovuje své pojistky pro případ úpadku. Letos ovšem řada majitelů či manažerů těchto společností na nabídky pojistných ústavů teprve čeká. A s velkým napětím – nejenže meziročně dramaticky vzrostla...
Máloco se v posledních dvanácti měsících proměnilo tak jako cestovní ruch. Heslem dneška je on-line – do virtuálního prostředí se přesunula nejen naprostá většina rezervačních procesů či obchodních transakcí, ale také marketingové a komunikační aktivity. Svět neustále...
Ještě na konci léta to vypadalo, že se touto dobou budeme bavit o restartu cestovního ruchu v Česku, zvláště pak toho domácího. Vývoj posledních týdnů nasvědčuje tomu, že spíše než k restartu dochází nyní k boji o přežití. Z uplynulé letní...