Vydavatelství C.O.T. media
uvádí seriál odborných
diskusních snídaní.
Tato pravidelná setkání přinášejí inspiraci i odpovědi na aktuální otázky cestovního ruchu. Na vaše dotazy odpovídají pečlivě volení odborníci z oboru i zástupci zodpovědných institucí.
Diskutovanému tématu se budeme v širších souvislostech věnovat v časopisu COT business.
Projekt připravujeme ve spolupráci se společností Prague Boats, všechny snídaně se uskuteční na velmi komfortních lodích z její flotily. Loď zůstává po celou dobu zakotvena.
COTakhle snídani na téma Marketing v MICE – proč to (ne)funguje?
Termín: úterý 9. 6. 2015, čas konání: 9.00–11.00 hod.
Místo konání: loď Prague Boats – jméno lodi a přístaviště budou upřesněny v pozvánce (loď neodplouvá)
Téma:
Většina z regionů investuje do marketingové podpory kongresového turismu. Tu více, tu méně. Investice ovšem ne vždy přinášejí kýžené efekty. Kde je chyba? Umíme vytipovat správné cílové skupiny a dokážeme je oslovit adekvátními nástroji? A nemáme náhodou v oblasti MICE poněkud přehnaná očekávání? Nechybí nám občas trochu komerčnější pohled na věc? To jsou otázky, které by si měli položit nejen zástupci regionálních convention bureaus, ale také hoteliéři či představitelé konferenčních center. Odpovědi na ně budeme hledat při příští COTakhle snídani společně s odborníky na marketing a zástupci kongresových kanceláří a dalších odpovědných institucí. Dozvíme se třeba, jestli je možné s klienty v segmentu MICE efektivně komunikovat přes sociální sítě, proč se (ne)účastnit kongresových veletrhů, zda je lepší usilovat o klienta vlastními silami, nebo se vyplatí oslovit zprostředkovatele, k čemu jsou dobrá statistická data apod. Zkusíme se také podívat na vybrané pozitivní příklady a zamyslet se nad jejich přenositelností do ostatních regionů.
Jak se snídaně zúčastnit
Pokud do 20. května neobdržíte pozvánku e-mailem a toto téma vás zajímá, napište si o ni na adresu: marta.zimmermannova@cot.cz.
S ohledem na omezenou kapacitu lodi je počet účastníků limitován.
Ubytování
COTakhle snídaně začínají v 9.00 hod. přesně. Mimopražským účastníkům zajistíme ubytování za dotovanou cenu. Bližší informace uvádíme v pozvánce.
Podzim je obdobím, kdy velká část cestovních kanceláří obnovuje své pojistky pro případ úpadku. Letos ovšem řada majitelů či manažerů těchto společností na nabídky pojistných ústavů teprve čeká. A s velkým napětím – nejenže meziročně dramaticky vzrostla...
Máloco se v posledních dvanácti měsících proměnilo tak jako cestovní ruch. Heslem dneška je on-line – do virtuálního prostředí se přesunula nejen naprostá většina rezervačních procesů či obchodních transakcí, ale také marketingové a komunikační aktivity. Svět neustále...
Ještě na konci léta to vypadalo, že se touto dobou budeme bavit o restartu cestovního ruchu v Česku, zvláště pak toho domácího. Vývoj posledních týdnů nasvědčuje tomu, že spíše než k restartu dochází nyní k boji o přežití. Z uplynulé letní...