Vydavatelství C.O.T. media
uvádí seriál odborných
diskusních snídaní.
Tato pravidelná setkání přinášejí inspiraci i odpovědi na aktuální otázky cestovního ruchu. Na vaše dotazy odpovídají pečlivě volení odborníci z oboru i zástupci zodpovědných institucí.
Diskutovanému tématu se budeme v širších souvislostech věnovat v časopisu COT business.
Projekt připravujeme ve spolupráci se společností Prague Boats, všechny snídaně se uskuteční na velmi komfortních lodích z její flotily. Loď zůstává po celou dobu zakotvena.
COTakhle snídani na téma: Outgoing v nových legislativních podmínkách
Termín: úterý 8. 12. 2015, čas konání: 9.00–11.00 hod.
Místo konání: loď společnosti Prague Boats – jméno lodi a přístaviště budou upřesněny v pozvánce (loď neodplouvá)
Téma:
Návrh novely zákona č. 159/1999 Sb. hladce prošel Poslaneckou sněmovnou Parlamentu ČR. Podepíše-li novelu prezident, měl by se prodej zájezdů od ledna řídit novými legislativními podmínkami. Na prosincové COTakhle snídani za účasti představitelů ministerstva pro místní rozvoj, profesních svazů cestovních kanceláří a agentur i zástupců pojišťoven a právníků vysvětlíme, jak se nové podmínky dotknou činnosti subjektů podnikajících ve výjezdovém cestovním ruchu. Upozorníme na nové povinnosti, na možnosti sankcí a další nuance novelizovaného zákona. Využijte příležitosti a přijďte se zeptat na vše, co vás v této souvislosti zajímá a co může podstatně ovlivnit vaše podnikání v roce 2016.
Jak se snídaně zúčastnit
Pokud do 25. listopadu neobdržíte pozvánku e-mailem a toto téma vás zajímá, napište si o ni na adresu: marta.zimmermannova@cot.cz.
S ohledem na omezenou kapacitu lodi je počet účastníků limitován.
Ubytování
COTakhle snídaně začínají v 9.00 hod. přesně. Mimopražským účastníkům zajistíme ubytování za dotovanou cenu. Bližší informace uvádíme v pozvánce.
Podzim je obdobím, kdy velká část cestovních kanceláří obnovuje své pojistky pro případ úpadku. Letos ovšem řada majitelů či manažerů těchto společností na nabídky pojistných ústavů teprve čeká. A s velkým napětím – nejenže meziročně dramaticky vzrostla...
Máloco se v posledních dvanácti měsících proměnilo tak jako cestovní ruch. Heslem dneška je on-line – do virtuálního prostředí se přesunula nejen naprostá většina rezervačních procesů či obchodních transakcí, ale také marketingové a komunikační aktivity. Svět neustále...
Ještě na konci léta to vypadalo, že se touto dobou budeme bavit o restartu cestovního ruchu v Česku, zvláště pak toho domácího. Vývoj posledních týdnů nasvědčuje tomu, že spíše než k restartu dochází nyní k boji o přežití. Z uplynulé letní...