CzechTourism láká do České republiky Thajce. Seriál zhlédnou miliony tamních domácností

Česká republika je pro Thajce stále atraktivnější. Podle vyjádření české ambasády v Thajsku navštíví ročně Českou republiku až 50 000 Thajců a tento počet se stále zvyšuje. Nově je do méně vytížených turistických destinací České republiky bude lákat nová televizní série, na jejíž výrobě se podílela také agentura CzechTourism.

„Thajští turisté představují pro naši ekonomiku skvělý potenciál. Průměrná hodnota nákupů Thajců během jejich pobytu v Česku se podle společnosti Global Blue pohybuje kolem dvaceti tisíc korun. To je řadí mezi top 10 národů s nejvyšší útratou v České republice, přičemž mezi asijskými turisty jsou co do výše útraty na špici,“ vysvětlil Jan Herget, ředitel agentury CzechTourism.

Šestidílný cestovatelský seriál bude vysílaný na kanále Travel Channel Thailand, jediném thajském kanále věnovaném pouze cestování. Pořad bude dostupný také v rámci neplaceného segmentu vysílání, který zasahuje více než 16 milionů domácností. Série „#myCzech“ je podpořena rozsáhlou marketingovou kampaní na sociálních sítích a spolupracují na ní také cestovatelská média.

V šesti epizodách představuje oblíbený moderátor Yepun (Yepun Thanat Thanajirachai) kromě obecně známých míst také destinace, které jsou pro thajský trh nové a neokoukané – Kutnou Horu, Mikulov, Moravský kras, Brno nebo Karlovy Vary. Jedná se o místa s turistickým potenciálem a širokou nabídkou kulturního dědictví a zážitkových programů. Snahou je představit thajským divákům méně vytížené oblasti a také prodloužit délku jejich pobytu.

„Hravá forma pořadu, ve kterém je moderátor vtažen do dění a má možnost zažít a vidět nové věci, podněcuje v divákovi zájem o navštívenou lokalitu,“ uvedl ředitel zahraničního zastoupení agentury CzechTourism v Hongkongu Jan Urban a doplnil: „Thajští turisté jsou velmi specifičtí. Zajímají se o poznání místní kultury a mají odlišné spotřební chování. Forma pořadu reflektuje právě tato specifika thajského trhu.“

Natáčení bylo realizováno v říjnu 2018 ve spolupráci se zahraničním zastoupením CzechTourism v Hongkongu, Zastupitelským úřadem ČR v Bangkoku, Karlovarským krajem, Českokrumlovským rozvojovým fondem, Jihomoravským krajem a destinačními managementy měst Brna a Kutné Hory.

Foto: -CzT-

Nejnovější články z rubriky Česko a jeho regiony

Foto: Shutterstock.com

Celyoturismu.cz končí, cestovní ruch se přesouvá na Komoraplus.cz

Vážení čtenáři, Váš oblíbený portál Celyoturismu.cz bude v horizontu 3 měsíců uzavřen. To podstatné z cestovního ruchu – vývoj, statistiky, analýzy, legislativní problematiku atd. – proto nově najdete na zpravodajském portálu Hospodářské komory ČR www.komoraplus.cz a také ve...

Číst více
Foto: CzechTourism

Zahraniční odborníci na cestovní ruch poznali Karlovarský kraj

První velká incomingová akce na podporu návštěvnosti České republiky po pandemii covid-19. Tak vnímají odborníci na cestovní ruch z celého světa Czech Republic Travel Trade Day (TTD) 2022. Ve spolupráci s Destinační agenturou Živý kraj ho uspořádala...

Číst více
Foto: DMO Český Krumlov Region

Web destinace Český Krumlov Region uspěl ve Zlatém erbu

Webové stránky destinace Český Krumlov Region zabodovaly jako jedny z nejlepších v republice v soutěži Zlatý erb. V kategorii měst a obcí se umístily na druhé příčce v rámci Ceny místopředsedy vlády pro digitalizaci za nejlepší turistickou prezentaci. Ocenění se předávala...

Číst více