CzechTourism láká skandinávské turisty na aktivní dovolenou a zážitky

Od poloviny října vysílala švédská TV RES tři reportáže z České republiky, kterými diváky provázel populární moderátor Hans Fahlén. Cestu televizního štábu do České republiky zorganizovalo zahraniční zastoupení agentury CzechTourism pro Skandinávii a Finsko.

Tři reportáže budou moci diváci sledovat už od poloviny října na několika on-line kanálech, a to až do dubna 2019. Předpokládá se, že každý díl zhlédne více než 300 000 diváků. Televizní pořad je novým projektem populárního cestovatelského magazínu RES, který rovněž připravuje speciální reportáž z cesty štábu po České republice. Skandinávce pozve do České republiky hlavně za golfem a gastronomickými zážitky.

„Z výběru Hanse Fahléna jsme nadšeni. Několik let měl v televizi svůj pořad o cestování a gastronomii, zároveň je i vášnivým golfistou. To nám poskytlo jedinečnou možnost prezentovat rozmanitost turistických cílů v Česku – od golfových hřišť přes pivovarskou tradici až po gastronomickou revoluci v Praze,“ uvádí Lucie Vallin, ředitelka zahraničního zastoupení Skandinávie a Finsko.

Zaměření skandinávských turistů na aktivní dovolenou promítlo zahraniční zastoupení CzechTourism v rámci pokračující propagace českých hor. V kampani nechyběl ani známý influencer Janek Rubeš z Honest Guide. Pěší turistika, cyklovýlety či běžecké závody jsou v posledních letech vyhledávanou součástí dovolené skandinávských turistů. Potvrzují to i reakce největších touroperátorů Ving či Apollo, kteří od roku 2015 zdvojnásobili počet zájezdů zaměřujících se na aktivní dovolenou. Hitem letošního roku jsou podle palubního magazínu Scandinavian Traveler společnosti SAS především pěší výlety v horách. „Aktivní dovolená v kombinaci se zdravým životním stylem je jedním z hlavních produktů, které intenzivně na našich trzích propagujeme. V letošním roce jsme připravili pro švédský trh tištěnou a bannerovou kampaň s největším sportovním magazínem Vassalopet, přičemž u on-line verze jsme dosáhli více než 650 000 impresí. Na sociálních sítích jsme využili spolupráce s českými influencery Honest Guide, jejichž video lákalo Švédy na výlety do českých hor,“ popisuje letošní kampaň Lucie Vallin.

Foto: -CzT-

Nejnovější články z rubriky Česko a jeho regiony

Foto: Shutterstock.com

Celyoturismu.cz končí, cestovní ruch se přesouvá na Komoraplus.cz

Vážení čtenáři, Váš oblíbený portál Celyoturismu.cz bude v horizontu 3 měsíců uzavřen. To podstatné z cestovního ruchu – vývoj, statistiky, analýzy, legislativní problematiku atd. – proto nově najdete na zpravodajském portálu Hospodářské komory ČR www.komoraplus.cz a také ve...

Číst více
Foto: CzechTourism

Zahraniční odborníci na cestovní ruch poznali Karlovarský kraj

První velká incomingová akce na podporu návštěvnosti České republiky po pandemii covid-19. Tak vnímají odborníci na cestovní ruch z celého světa Czech Republic Travel Trade Day (TTD) 2022. Ve spolupráci s Destinační agenturou Živý kraj ho uspořádala...

Číst více
Foto: DMO Český Krumlov Region

Web destinace Český Krumlov Region uspěl ve Zlatém erbu

Webové stránky destinace Český Krumlov Region zabodovaly jako jedny z nejlepších v republice v soutěži Zlatý erb. V kategorii měst a obcí se umístily na druhé příčce v rámci Ceny místopředsedy vlády pro digitalizaci za nejlepší turistickou prezentaci. Ocenění se předávala...

Číst více