V lednu tohoto roku došlo ve státní agentuře CzechTourism k zavedení nové organizační struktury. Účelem této nové struktury je nejen odstranit určitou dvojkolejnost v některých činnostech, ale také ještě více zefektivnit a zkvalitnit poskytované služby.
Původní organizační struktura agentury CzechTourism byla členěna z hlediska teritoriálního zaměření. V rámci této struktury docházelo k tomu, že byly některé aktivity dublovány, např. workshopy, press a fam tripy, prezentace, což bylo dáno základní dělbou činností na:
- zahraniční propagaci,
- tuzemskou propagaci.
Cílem nové struktury je maximálně zvýšit efektivitu u výše uvedených činností a zjednodušit probíhající procesy v CzechTourism tak, aby byly logičtější i pro partnery z řad odborné veřejnosti, krajů, měst a obcí. Vznikla tudíž nová segmentace činností:
- organizačního charakteru (pod kterou spadá např. organizace press & fam tripů; účast na veletrzích, ediční činnost),
- kreativního charakteru (sem patří marketingové projekty, podpora národních produktů a eventů, mediální a analytická činnost).
Toto nové členění přineslo přeskupení některých aktivit do odpovídajících oddělení dle logiky nového systému. Oddělení komunikace s odbornou veřejností nyní mimo jiné centrálně organizuje press a fam tripy. Marketingové oddělení má na starosti podporu vybraných regionálních akcí národního i nadnárodního charakteru a práci na dalších regionálních projektech.
Tímto se dostáváme k podpoře a spolupráci s regiony. Co se týče propagace aktivit na www.kudyznudy.cz , www.133premier.cz , spolupráce na regionálních projektech, konzultační činnosti v oblasti způsobů prezentace daných oblastí, je vám k dispozici Štěpánka Orsáková. Ta má také na starosti spolupráci s realizátory regionálních akcí, jež CzechTourism propaguje.
Spolupráci a zprostředkování kontaktů s regionálními koordinátory CzechTourism a regionálními organizacemi cestovního ruchu zajišťuje Magda Dlouhá. Mezi její aktivity také patří regionální prezentace a organizace press a fam tripů.
Agenda turistických informačních center nyní spadá pod mediální oddělení, stejně tak i podpora mediální prezentace v oblasti domácího cestovního ruchu, kde se můžete obrátit na Filipa Remence. Nově vznikla odpovědna ( komunikace-regiony@czechtourim.cz ), kde budou všechny vaše dotazy či žádosti zodpovězeny, popřípadě postoupeny kompetentní osobě.
Veškeré tyto informace jsou k dispozici na webových stránkách pro odbornou veřejnost ( www.czechtourism.cz ), kde je v sekci Jak vám můžeme pomoci podrobně vysvětleno, co vše má agentura CzechTourism v náplni práce, a na koho konkrétně se tedy můžete se svým dotazem, či problémem obrátit.
Ing. Filip Remenec
e-mail: media@czechtourism.cz
Schema organizační struktury si můžete prohlednout:
Kliknutím levým tlačítkem myši soubor otevřete, pokud chcete soubor uložit, klikněte pravým tlačítkem myši a vyberte "Uložit cíl jako…".
Dokument je uložen ve formátu PDF. Pro prohlížení je nutné nainstalovat Adobe Acrobat Reader, který získáte zde .