Agentura CzechTourism ve spolupráci s Českým olympijským výborem připravila zázemí v Českém domě v Pchjongčchangu a v rámci tzv. Olympijských festivalů také v Ostravě a Brně. Na sportovce a turisty čekaly velkoplošné projekce, expozice, fotoprezentace, infostánky i netradiční zážitek v podobě tříminutové virtuální cesty historií naší republiky.
Český dům byl letos otevřen od 9. do 25. února přímo naproti olympijské vesnici v Kangnungu. Ve spolupráci s agenturou CzechTourism se nesl v duchu oslav významných výročí historie České a Slovenské republiky a zahraničními novináři byl oceněn jako nejlepší z „domů“ na olympiádě.
V Českém domě byla k dispozici dvě patra zázemí pro sportovce i veřejnost. Návštěvníci se mohli s historií i současností České republiky seznámit netradičně díky „jízdě“ na virtuálních sáňkách. Během tříminutové projekce návštěvníkům české expozice odkrývaly důležité milníky naší historie i současnosti.
Zahraniční zastoupení CzechTourism v Koreji připravilo k prezentaci České republiky při příležitosti ZOH 2018 v korejském Pchjongčchangu a v rámci výročí sta let česko-slovenské vzájemnosti i další marketingové aktivity. Ty zahrnovaly například on-line interaktivní aplikaci v korejštině. Její uživatelé pomohli šířit image České republiky na Facebooku a Instagramu a zároveň soutěžili o partnerské ceny. Pozvánkou na české hory pro korejské turisty byla kampaň Prague Winter Dream – Discover Czech Mountains. Zahraniční zastoupení CzechTourism ji zorganizovalo ve spolupráci se společností Samsung Card a její pomocí zaktivizovalo místní mladé vlogery a filmaře. Z pěti stovek přihlášených zájemců se 12 nejlepších zúčastnilo šestidenního natáčení v Českosaském Švýcarsku, které bude propagováno na sociálních sítích v Koreji.
Oslavy státních a sportovních výročí proběhly i v České republice. Olympijský festival na Brněnském výstavišti, v ostravské Ostravar aréně a na Masarykově náměstí nabídl vedle sportovního programu i bohatý doprovodný program. „Festival staví na osvědčeném formátu olympijských parků, který dokonce převzaly jiné zahraniční olympijské výbory. Těší nás, že původní nápad přebírají i v zahraničí,“ uvedl Jiří Kejval, předseda Českého olympijského výboru.
„Letošní dějiště her bylo pro Českou republiku příhodné. V minulém roce se zvýšila návštěvnost turistů z Koreje o 28 procent a Korea tak patří mezi nejrychleji se rozvíjející trhy v příjezdovém cestovním ruchu,“ uvádí Monika Palatková, ředitelka agentury CzechTourism.
Vážení čtenáři, Váš oblíbený portál Celyoturismu.cz bude v horizontu 3 měsíců uzavřen. To podstatné z cestovního ruchu – vývoj, statistiky, analýzy, legislativní problematiku atd. – proto nově najdete na zpravodajském portálu Hospodářské komory ČR www.komoraplus.cz a také ve...
První velká incomingová akce na podporu návštěvnosti České republiky po pandemii covid-19. Tak vnímají odborníci na cestovní ruch z celého světa Czech Republic Travel Trade Day (TTD) 2022. Ve spolupráci s Destinační agenturou Živý kraj ho uspořádala...
Kazašská nízkonákladová společnost FlyArystan spustí od 12. června přímé spojení mezi Prahou a kazašským Aktau. Odlety Airbusu A320 pro 180 cestujících jsou plánované vždy v neděli, od 6. července přibude ještě čtvrteční let. Dopravce si Českou republiku vybral jako...