CzechTourism představí regiony v korejské, švédské i finské televizi

Zahraniční zastoupení agentury CzechTourism pokračují v kooperaci s mezinárodními i regionálním televizními stanicemi, v jejichž rámci je propagována Česká republika. Ta se nyní představí ve finském pořadu Kiss Bang Love, švédské reality show Love at First Sight i celonárodní korejské televizi EBS. Kromě Prahy se statisícům potenciálních turistů představí i regiony Čech, Moravy a Slezska.

Čtyři finské páry odcestovaly v polovině září do České republiky. Poznaly se v reality show Kiss Bang Love, což je celosvětově populární formát se zaměřením na hledání životních partnerů. V České republice se natáčely první společné výlety nových párů. Zamilovaní se až na letišti v Helsinkách dozvěděli, kde společně stráví dva dny.

„Reality show Kiss Bang Love přiláká k obrazovkám více než 180 000 diváků. Jsme rádi, že nás produkce oslovila s nabídkou propagace České republiky a že jsme mohli pomoci s vytipováním lokací a zajištěním služeb pomocí našich partnerů,“ říká Lucie Vallin, ředitelka zahraničního zastoupení Skandinávie a Finsko.

První díl, v němž jeden z párů navštívil Olomouc, byl odvysílán koncem září. Další epizody pak finské diváky zavedou do hotelu Chateau Mcely, Kutné Hory, Prahy či Karlových Varů.

Kromě finské televize si Prahu vybrala také produkce švédské reality show Love at First Sight, kde si účastníci-novomanželé užívají líbánky v jednom z nejromantičtějších měst Evropy.

„Vysílání dílu z Prahy je naplánováno až na březen příštího roku, kdy naše zahraniční zastoupení plánuje také propagaci svatebního turismu na švédském trhu, a to v návaznosti na marketingové téma příštího roku – baroko. Svatba či zasnoubení v barokním zámku či zahradě je pro nás cesta, jak oslovit část skandinávského trhu,“ doplňuje na závěr Lucie Vallin.

Nejen Praha či Český Krumlov, ale i další destinace České republiky jako jižní Morava, Olomouc, Karlovy Vary či Adršpašské skály se představují ve čtyřdílném pořadu celonárodní korejské televize EBS, který byl vysílán po čtyři listopadové večery v rámci cyklu World Travel Theme. Natáčení čtyřhodinového programu za účasti populárního moderátora Cho Seungyuna pomohlo v září realizovat zahraniční zastoupení agentury CzechTourism v Koreji ve spolupráci s regionálními partnery a Turkish Airlines.

„Tento projekt nevycházel pouze z oblíbeného konceptu cestovatelské reality show, v nichž ‚celebrití‘ show někdy až zastiňuje navštívené destinace. Pořad naopak přibližuje atraktivní a zábavnou formou českou kulturu, tradice, domácí speciality a zajímavosti hned z různých destinací naší země,“ vysvětluje Michal Procházka, ředitel ZZ Korea agentury CzechTourism.

Snahou je postupný rozvoj strategického korejského trhu, který by motivoval Korejce k tomu, aby cestovali i na jižní Moravu či objevili krásy české přírody. Moderátor Cho se tak v pořadu objeví v moravském kroji na slavnosti Strážnického vinobraní, absolvuje tandemový seskok s padákem či navštíví představení barokního divadla v Českém Krumlově. V televizi diváci dále uvidí Květnou zahradu v Kroměříži, Kostnici v Kutné Hoře či kolonády Karlových Varů. Perličkou byla i ochutnávka olomouckých tvarůžků či návštěva festivalu mikropivovarů v Plzni Slunce ve skle.

EBS představuje v Koreji reprezentativní celostátní televizní stanici, která vysílá animované seriály pro děti, cestovatelské a publicistické pořady i filmy. World Theme Travel je nejpopulárnější cestovatelský pořad, vysílaný už od roku 2008.

Korejský incoming meziročně roste dle údajů statistického úřadu o více než 20 procent, za rok 2016 přijelo do ČR 257 000 korejských turistů. Odhaduje se, že ročně vycestuje přes milion Korejců do Evropy – to znamená, že téměř pětina z nich navštíví Českou republiku.

 Korejský moderátor Cho Seungyun při natáčení na jižní Moravě

Korejský moderátor Cho Seungyun při natáčení na jižní Moravě

Na natáčení pořadu spolupracovali Jihomoravská centrála cestovního ruchu, sdružení Střední Moravy a Východní Moravy, Karlovarský kraj, Plzeň – turismus, Český Krumlov Tourism či Prague City Tourism.

Ruská televize ATN (kanály Russia 2 a Russia 24 v oblasti Uralu) natáčela v České republice třicetiminutový cestovatelský pořad. Představila v něm to nejlepší z Plzně, Karlovarského kraje i Prahy a díky realizovanému press tripu přiblížila i odkaz Karla IV. na území České republiky. „Sledovanost těchto pořadů se včetně jednotlivých repríz přitom šplhá až ke dvěma milio­nům,“ objasňuje ředitel zahraničního zastoupení pro Rusko Roman Procházka.

Devadesátiminutový cestovatelský pořad se pro Českou republiku podařilo získat i zahraničnímu zastoupení CzechTourism pro Francii. Francouzská veřejnoprávní stanice France 5 natáčela svůj cestopisný dokumentární cyklus Echapées Belles v Českém Švýcarsku a Praze. Listopadovou premiéru, která běžela v prime timu, zhlédlo na milion tamních diváků.

Štáb italské veřejnoprávní televize RAI 1 věnuje díl svého religionizního pořadu A SUA IMMAGINE (K obrazu svému) fenoménu Pražského Jezulátka. Jezulátko i Pražský hrad se v italské televizi objeví počátkem tohoto měsíce.

Foto: -CzT-

Nejnovější články z rubriky Asie

Foto: Shutterstock.com

Celyoturismu.cz končí, cestovní ruch se přesouvá na Komoraplus.cz

Vážení čtenáři, Váš oblíbený portál Celyoturismu.cz bude v horizontu 3 měsíců uzavřen. To podstatné z cestovního ruchu – vývoj, statistiky, analýzy, legislativní problematiku atd. – proto nově najdete na zpravodajském portálu Hospodářské komory ČR www.komoraplus.cz a také ve...

Číst více
Foto: Shutterstock.com

Praha získá díky FlyArystan přímé spojení s Kazachstánem

Kazašská nízkonákladová společnost FlyArystan spustí od 12. června přímé spojení mezi Prahou a kazašským Aktau. Odlety Airbusu A320 pro 180 cestujících jsou plánované vždy v neděli, od 6. července přibude ještě čtvrteční let. Dopravce si Českou republiku vybral jako...

Číst více
Foto: Shutterstock.com

Ras Al Khaimah – emirát na špici

Ras Al Khaimah doslova znamená špička stanu. Tento emirát skutečně na mapě tvoří severní špičku Spojených arabských emirátů, s nimiž sousedí se všemi vyjma Abu Dhábí. Místo na špici má ovšem i z hlediska udržitelnosti a zážitků.

Číst více