Agentura CzechTourism představila nabídku plánovaných marketingových aktivit na trzích Blízký východ, Indie, Izrael, jihovýchodní Asie a Austrálie. Akce budou organizované agenturou CzechTourism – zahraničními zastoupeními tzv. 2. stupně, a to ve spolupráci s národními turistickými autoritami Maďarska, Polska a Slovenska v rámci společné propagace zemí Visegrádské čtyřky (V4).
Nabídka obsahuje road shows, veletrhy, prezentace, workshopy či studijní cesty, do nichž se zájemci mohou aktivně zapojit a prezentovat v těchto teritoriích své služby zahraničním nákupčím, klientům či médiím.
Plánované marketingové aktivity byly nastaveny s ohledem na marketingový plán a rozpočet jednotlivých poboček a teritorií pro rok 2018 a obsahuje mimo jiné květnové a červnové fam tripy touroperátorů z Indie, Izraele či Blízkého východu, press tripy a bloger tripy pro indické a izraelské novináře, B2B eventy a workshopy či roadshow.
Více informací o jednotlivých aktivitách a o možnostech zapojení získáte na stránkách www.czechtourism.cz.
Vážení čtenáři, Váš oblíbený portál Celyoturismu.cz bude v horizontu 3 měsíců uzavřen. To podstatné z cestovního ruchu – vývoj, statistiky, analýzy, legislativní problematiku atd. – proto nově najdete na zpravodajském portálu Hospodářské komory ČR www.komoraplus.cz a také ve...
První velká incomingová akce na podporu návštěvnosti České republiky po pandemii covid-19. Tak vnímají odborníci na cestovní ruch z celého světa Czech Republic Travel Trade Day (TTD) 2022. Ve spolupráci s Destinační agenturou Živý kraj ho uspořádala...
Kazašská nízkonákladová společnost FlyArystan spustí od 12. června přímé spojení mezi Prahou a kazašským Aktau. Odlety Airbusu A320 pro 180 cestujících jsou plánované vždy v neděli, od 6. července přibude ještě čtvrteční let. Dopravce si Českou republiku vybral jako...