CzechTourism představil novou veletržní expozici České republiky

Přehledné a jednoduché uspořádání, velkoformátové obrazy, atypické osvětlovací prostorové bannery, výrazné označení – to jsou hlavní atributy nové veletržní expozice České republiky, se kterou se návštěvníci budou moci seznámit na vybraných domácích i zahraničních veletrzích organizovaných agenturou CzechTourism v letech 2019–2022.

„Očekáváme, že rok 2018 bude opět rekordním, a to co se příjezdů zahraničních i domácích turistů týká. Za první tři čtvrtletí loňského roku se v České republice ubytovalo 8,1 milionu zahraničních turistů, což bylo o 4,7 procenta více než ve stejném období roku předchozího. Jedním z tradičních marketingových nástrojů, jak příjezdový turismus podpořit, jsou právě veletrhy. V roce 2018 se CzechTourism účastnil s oficiální expozicí 17 významných domácích i zahraničních veletrhů cestovního ruchu. Mezi největší zahraniční akce patří každoročně ITB Berlín, WTM Londýn nebo MITT Moskva. Věříme, že nové ztvárnění expozice přispěje k dalšímu zájmu zahraničních i domácích partnerů a turistů,“ říká Klára Dostálová, ministryně pro místní rozvoj ČR.

„Nová veletržní expozice v sobě kombinuje prvky, které se velmi osvědčily v uplynulých letech – například velko­formátové obrazy či velkoplošnou led obrazovku – s řadou nových technologií ­a doprovodných programů. Zcela unikátní je výrazné označení v našich národních barvách, které jistě zajistí snadnou zapamatovatelnost a nezaměnitelnost expozice České republiky,“ přibližuje ředitelka agentury CzechTourism Monika Palatková.

Kromě atraktivního designu pracuje expozice také s praktickou stránkou a nabízí vystavovatelům dostatečný komfort a prostor pro jejich prezentaci i obchodní jednání.

Prvními veletrhy, kde měli návštěvníci možnost vidět novou expozici, byly lednové Ferienmesse Wien, Vakantiebeurs Utrecht a brněnské GO a Regiontour. „Už zde jsme zaznamenali zvýšený zájem návštěvníků a velmi pozitivní ohlasy ze strany našich partnerů – vystavovatelů, kterým prostor v expozici poskytujeme,“ říká Andrea Jirglová, vedoucí oddělení marketingové komunikace CzechTourism.

V roce 2019 se agentura CzechTourism s oficiální expozicí zúčastní celkem 17 vybraných domácích i zahraničních veletrhů. Jejich seznam spolu s dalšími informacemi a přihláškami je k dispozici na stránkách www.czechtourism.cz. CzechTourism bude také zajišťovat účast na specializovaných kongresových veletrzích i dalších vybraných akcích realizovaných jednotlivými zahraničními zastoupeními. Těch se po celém světě aktuálně nachází 23. Díky nim agentura efektivně prezentuje a propaguje Českou republiku na daných trzích.

Expozici, kterou umělecky zpracoval MgA. Bronislav Stratil, má CzechTourism v pronájmu na 4 roky. Vizuálně nejsilnějším prvkem je krystalický baldachýn vytvořený z trojúhelníkových panelů ve tvaru vlajky České republiky. Hlavním komunikačním prostředkem expozice jsou velkoformátové podsvícené fotografie a obrazovky. Multimediální instalace využívají hojně technologii 3D a dotykových obrazovek.

Foto: -CzT-


Řekli o expozici

Expozice je velmi povedená. Světelný nápis Czech Republic Land of Stories v rámci okolních stánků rozhodně dominuje. Česká republika je tak nepřehlédnutelná ze všech stran!

David Karčmář, Moravian-Silesian Tourism
 

Nám se stánek moc líbí. Je prostorný, pohodlný a nový tvar pultu umožnuje lepší využití vnitřního prostoru. Nové monitory pulty zatraktivňují, lidé se více zastavují. Jsme nadšeni, že máme za sebou foto Zelené Hory, která je jedním z našich krajských highlightů.

Jana Caklová, Vysočina Tourism
 

Nová expozice je přívětivější k vystavovatelům a atraktivnější pro návštěvníky, jsme hodně spokojeni!

Zuzana Bedrnová, Česká Inspirace
 

Nová expozice je velmi atraktivní, snoubí v sobě kulturní dědictví s moderními technologiemi. Fotky jsou skvěle vybrané, oceňuji výběr neotřelých památek (např. Litomyšl). Návštěvníky musí zaujmout na první pohled.

Aleš Vančura, Aquapalace Praha
 

Velmi se nám líbí nová vizuální podoba ­stánku, baldachýn v podobě rozevláté vlajky, výrazné označení i výběr fotografií – to vše návštěvníky upoutá.

Lenka Lokvencová, Národní památkový ústav
 

Líbí se nám výrazný prvek v podobě krysta­lického baldachýnu, dobře viditelný již od vchodu, i praktické pultíky pro vystavovatele. Děkujeme!

Eva Richterová, Středočeská centrála cestovního ruchu
 

Expozice se nám velmi líbí, velkoformátová fotografie Pálavy je skvělá, jsme nadšeni!

Monika Hlávková, Centrála cestovního ruchu – Jižní Morava
 

Expozice v rámci veletrhu Ferienmesse Wien naprosto vynikala, moc se nám líbí!

Jaromír Polášek, Jihočeská centrála cestovního ruchu

Nejnovější články z rubriky Česko a jeho regiony

Foto: Shutterstock.com

Celyoturismu.cz končí, cestovní ruch se přesouvá na Komoraplus.cz

Vážení čtenáři, Váš oblíbený portál Celyoturismu.cz bude v horizontu 3 měsíců uzavřen. To podstatné z cestovního ruchu – vývoj, statistiky, analýzy, legislativní problematiku atd. – proto nově najdete na zpravodajském portálu Hospodářské komory ČR www.komoraplus.cz a také ve...

Číst více
Foto: CzechTourism

Zahraniční odborníci na cestovní ruch poznali Karlovarský kraj

První velká incomingová akce na podporu návštěvnosti České republiky po pandemii covid-19. Tak vnímají odborníci na cestovní ruch z celého světa Czech Republic Travel Trade Day (TTD) 2022. Ve spolupráci s Destinační agenturou Živý kraj ho uspořádala...

Číst více
Foto: DMO Český Krumlov Region

Web destinace Český Krumlov Region uspěl ve Zlatém erbu

Webové stránky destinace Český Krumlov Region zabodovaly jako jedny z nejlepších v republice v soutěži Zlatý erb. V kategorii měst a obcí se umístily na druhé příčce v rámci Ceny místopředsedy vlády pro digitalizaci za nejlepší turistickou prezentaci. Ocenění se předávala...

Číst více