Série specializovaných seminářů, workshopů i networkingových akcí v rámci výroční porady zahraničních zastoupení agentury CzechTourism se letos opět konala v Čechách i na Moravě. Ředitelé zahraničních zastoupení předávali své zkušenosti partnerům z privátní i státní sféry.
Celkem týdenní program zahájili ředitelé zahraničních zastoupení 16. července studijní cestou po Moravskoslezském kraji, kterou uzavřel workshop v Ostravě. „V letošním roce jsme pokračovali v tradici organizace B2B workshopu pro regionální subjekty, abychom jim napomohli v navázání vztahů na jednotlivých zdrojových trzích. O schůzky s řediteli zahraničních zastoupení projevilo zájem 15 společností. Kromě toho se ředitelům prezentovalo také šest destinačních managementů, které jim představily novinky z regionů. Díky podpoře Moravskoslezského kraje a Moravian-Silesian Tourism měli ředitelé zahraničních zastoupení možnost seznámit se s nabídkami regionu, které budou poté propagovat na svých trzích – od lázeňských domů přes golfová hřiště až po festival Colours of Ostrava,“ komentuje Monika Palatková, ředitelka agentury CzechTourism.

Porada se poté přesunula do Prahy, kde CzechTourism Trade Show nabídla sérii odborných seminářů, workshop s řediteli zahraničních zastoupení a networkingový večer.
„Marketingové aktivity na zahraničních trzích jsou jedním ze základních pilířů činnosti CzechTourism. Každoročně vzrůstá počet propagačních akcí v zahraničí, tento trend se snažíme dlouhodobě udržet. Protože si vážíme spolupráce a podpory našich obchodních partnerů, připravili jsme opět zajímavý edukativní a networkingový program,“ doplňuje ředitelka Palatková.
V rámci dopoledních seminářů získali účastníci informace o charakteru a vývoji daných trhů, o konkrétních plánovaných akcích jednotlivých zastoupení a praktické tipy pro vstup na trh. Kromě ředitelů zahraničních zastoupení z USA, Ruska, Japonska, Itálie a Rakouska vystoupil také Chad Shiver ze společnosti TripAdvisor a Karl Wichler z německé cestovní kanceláře Frankenland.
Workshop s desetiminutovými jednacími schůzkami byl během několika hodin od registrace vyprodán. Závěr CzechTourism Trade Show patřil networkingové akci, jež se osvědčila především pro navázání kontaktů a posílení spolupráce při aktivitách na zahraničních trzích. Akce se konala v novobarokním sále Grand Hotelu Bohemia, který předznamenává marketingové téma roku 2017 – Baroko všemi smysly.
Programu v rámci výroční porady zahraničních zastoupení se celkově zúčastnilo více než 160 zájemců. V Praze využilo možnost setkat se s řediteli zahraničních zastoupení 80 zástupců z oblasti cestovního ruchu a dalších 59 partnerů z řad státní správy, kulturních institucí, dopravců či médií. Mezi nimi byli například představitelé z ministerstva zahraničních věcí, Českých center, CzechTrade či Pražské informační služby.
„Zájmu o CzechTourism Trade Show ze strany našich partnerů si vážíme a hojná účast na akci mě osobně velice těší. Institut turismu momentálně provádí mezi účastníky výzkum spokojenosti, z něhož budeme vycházet při přípravě dalšího ročníku,“ dodává na závěr Monika Palatková.
Foto: -CzT-