Enterprise plc, s. r. o. je malou českou dceřinou společností velké britské mateřské firmy Enterprise plc. Přestože společnost je obecně zaměřena na oblast ekonomického rozvoje, stal se v posledních letech jednou z prioritních oblastí sektor cestovního ruchu. Významným krokem bylo v loňském roce vítězství ve výběrovém řízení na vytvoření a realizaci destinačního managementu pro turistický region Severní Morava a Slezsko. Moravskoslezský kraj, jako první z krajů v ČR, se rozhodl na základě výstupů Marketingové strategie rozvoje cestovního ruchu přikročit k vytvoření destinačního managementu, navíc s působností v celém turistickém regionu. Tento turistický region pokrývá území samotného Moravskoslezského kraje, ale taky části krajů Olomouckého a Zlínského, což je vedeno zejména snahou o zachování marketingové kompaktnosti významných turistických celků Jeseníků a Beskyd.
Ing. Vladimír Vavrečka, CSc.
Roli „Destinačního Managementu Moravsko Slezského“ nejlépe odráží na řadě seminářů a konferencí projednané poslání: Sloužit regionu v oblasti zajištění koordinace dlouhodobě udržitelného rozvoje sektoru cestovního ruchu a tím zásadně napomáhat zvýšení jeho prodejnosti jako destinace na cílových trzích.
V prvním roce naší činnosti považujeme za nejvýznamnější z šesti vytyčených strategických priorit marketingově orientovaný vývoj produktů a produktových balíčků cestovního ruchu. Snahou je z velkého „skladiště“ jednotlivých, často velmi kvalitních komponentů vytvořit lákavý „obchodní dům“ produktů a produktových balíčků cestovního ruchu a tím sejmout z klientů (potenciálních i skutečných návštěvníků a turistů) zátěž, spočívající v nutnosti vlastního, často nekvalifikovaného, a tudíž více či méně úspěšného sestavování konečného kvalitního produktu. Tímto chceme sehrát roli „kompletujícího pracoviště“ produktů, které budou těžit z konkurenčních výhod regionu a jeho turistických oblastí a které budou mít všechny vlastnosti konkurenceschopných produktů, tzn. že budou jednoznačně zacílené na vybrané cílové skupiny, budou mít svou značku, jasné parametry, garance, cenu a doplňkové služby a budou řešit absenci skutečných produktů a produktových balíčků v nabídce regionu. Následným naplněním dalších strategických priorit – marketing a propagace regionu a jeho produktových balíčků – by mělo být dosažení 2 hlavních cílů, kterými jsou růst počtu turistů v regionu a podpora ekonomického rozvoje regionu (zejména zvýšení ekonomické aktivity a růst zaměstnanosti).
Nejnovější články z rubriky Warning: Undefined array key 0 in /data/web/virtuals/367104/virtual/www/domains/dragonboatevents.cz/wp-content/themes/komora/single.php on line 264
Warning: Attempt to read property "name" on null in /data/web/virtuals/367104/virtual/www/domains/dragonboatevents.cz/wp-content/themes/komora/single.php on line 264
Warning: Undefined array key 0 in /data/web/virtuals/367104/virtual/www/domains/dragonboatevents.cz/wp-content/themes/komora/single.php on line 267
Warning: Attempt to read property "slug" on null in /data/web/virtuals/367104/virtual/www/domains/dragonboatevents.cz/wp-content/themes/komora/single.php on line 267
Vážení čtenáři, Váš oblíbený portál Celyoturismu.cz bude v horizontu 3 měsíců uzavřen. To podstatné z cestovního ruchu – vývoj, statistiky, analýzy, legislativní problematiku atd. – proto nově najdete na zpravodajském portálu Hospodářské komory ČR www.komoraplus.cz a také ve...
První velká incomingová akce na podporu návštěvnosti České republiky po pandemii covid-19. Tak vnímají odborníci na cestovní ruch z celého světa Czech Republic Travel Trade Day (TTD) 2022. Ve spolupráci s Destinační agenturou Živý kraj ho uspořádala...
Nejen tři inspirační videa, ale i zajímavá čísla o turistice z České republiky představil minulý týden ředitel Německé turistické centrály (DZT) v Praze Jan Pohaněl na setkání s novináři.