Discover Central Europe: Společná kampaň zemí V4 v jihovýchodní Asii, Koreji i Latinské Americe

Společné aktivity národních turistických centrál zemí Visegrádské čtyřky (V4) probíhaly od 1. července za předsednictví Polska, které navázalo na roční předsednictví České republiky. Propagace visegrádských zemí byla realizována jak na tradičních zdrojových trzích v USA, Rusku, Japonsku, Indii nebo Číně, tak v nových zdrojových teritoriích s dobrým příjezdovým potenciálem – v jihovýchodní Asii, Latinské Americe, Jižní Koreji a regionu zemí SNS.

V celkovém součtu zrealizovaly visegrádské země v roce 2016 kromě ce­loroční on-line propagace i šest roadshow, čtyři studijní cesty pro touroperátory a cestovní kanceláře, dvě desti­nační prezentace a mobilní aplikaci Pocket guide spustily nově v ruské ja­zykové verzi.

 Snímek z destinační prezentace a B2B workshopu v Bangkoku

Snímek z destinační prezentace a B2B workshopu v Bangkoku

Agentura CzechTourism zaměřila své aktivity opět na region jihovýchodní Asie. Realizací série destinačních prezentací a B2B workshopů na Filipínách, v Singapuru, Malajsii a Thajsku navázala na velmi úspěšný formát roadshow z roku 2015. Akce, do jejíž organizace se významně zapojila velvyslanectví ČR ve všech teritoriích, a které se zúčastnilo 11 evropských společností, oslovila téměř 300 nákupčích ze segmentů leisure i MICE.

„Nový formát studijních cest představila zahraniční zastoupení CzechTourism Hongkong, Jižní Korea a Mexiko, která v rámci programu zorganizovala v České republice B2B workshopy, kterých se zúčastnili podnikatelé ze všech visegrádských zemí. Individuální jednání byla zaměřena nejen na představení služeb asijským partnerům, ale také na rozvoj společných produktů středoevropských podnikatelů,“ komentuje ředitelka odboru zahraničních zastoupení CzechTourism Klára Vysloužilová.

Studijní cesta deseti korejských touroperátorů byla propojena s výročním workshopem agentury CzechTourism „Czech Republic Travel Trade Day“, který se v loňském roce konal na Moravě. Přispěla tak k rozvoji produktu „Morava“, který intenzivně propaguje korejská pobočka CzechTourism i zastoupení v Latinské Americe. To ve spolupráci s Brnem, Olomoucí a turistickými centrálami jižní a střední Moravy představilo region nákupčím z Mexika, Brazílie, Kolumbie, Peru, Chile a Argentiny.

Kromě série aktivit v Ruské federaci se středoevropské země představili také v Ázerbájdžánu a Bělorusku. Pod novým destinačním logem „Discover Central Europe“ se pro touroperátory ze zemí Blízkého východu v roce 2016 poprvé uskutečnila studijní cesta po visegrádském regionu.

Úspěšný koncept visegrádské spolupráce založené na atraktivní turistické nabídce a kvalitní infrastruktuře v unikátním kulturně a historicky propojeném regionu potvrzuje také zvyšující se objem prostředků získaných na realizaci propagačních aktivit v partnerské spolupráci s komerčními subjekty – v roce 2016 šlo o více než 50 000 eur v rámci přímých finančních či barterových plnění. V celkovém součtu investovaly středoevropské státy na společnou kampaň v roce 2016 více než 220 000 eur.

Text a foto: -CzT-
 

Profil členských států spolu s přehledem aktivit projektu V4 a příjezdových statistik z cílových trhů poskytuje brožura „Discover Central Europe Facts & Figures“, kterou v prosinci 2016 vydala agentura CzechTourism. ­Brožura je ke stažení prostřednictvím QR kódu nebo na následujícím odkazu: https://goo.gl/02ZBTn
  

 Ukázka z brožury Discover Central Europe Facts & Figures

Ukázka z brožury Discover Central Europe Facts & Figures

 

Nejnovější články z rubriky Asie

Foto: Shutterstock.com

Celyoturismu.cz končí, cestovní ruch se přesouvá na Komoraplus.cz

Vážení čtenáři, Váš oblíbený portál Celyoturismu.cz bude v horizontu 3 měsíců uzavřen. To podstatné z cestovního ruchu – vývoj, statistiky, analýzy, legislativní problematiku atd. – proto nově najdete na zpravodajském portálu Hospodářské komory ČR www.komoraplus.cz a také ve...

Číst více
Foto: Shutterstock.com

Praha získá díky FlyArystan přímé spojení s Kazachstánem

Kazašská nízkonákladová společnost FlyArystan spustí od 12. června přímé spojení mezi Prahou a kazašským Aktau. Odlety Airbusu A320 pro 180 cestujících jsou plánované vždy v neděli, od 6. července přibude ještě čtvrteční let. Dopravce si Českou republiku vybral jako...

Číst více
Foto: Shutterstock.com

Ras Al Khaimah – emirát na špici

Ras Al Khaimah doslova znamená špička stanu. Tento emirát skutečně na mapě tvoří severní špičku Spojených arabských emirátů, s nimiž sousedí se všemi vyjma Abu Dhábí. Místo na špici má ovšem i z hlediska udržitelnosti a zážitků.

Číst více