Americká on-line cestovní kancelář Expedia představila tři nové on-line zdroje, které pomohou zákazníkům ve výzkumu, posouzení a případném výběru jejich příštích hotelových nebo destinačních aktivit. Cestovatelé mají teď možnost zúžit a upřednostnit hotely na základě nabídky jejich vybavení a také se podívat na poznatky jiných cestujících, což poskytuje další úhel pohledu od zákazníků, kteří v dotyčném hotelu už bydleli.
Podobně jako zákaznická kniha připomínek vytvořená společností Amazon.com, i tato nová služba představuje výrazný trend směrem k využití on-line zdrojů při komunikaci, umožňuje získat zvýšenou zpětnou vazbu od zákazníků a podělit se o informace.
Zároveň Expedia spustila druhou fázi své technologie přímého spojení, do které je zapojeno více než jeden tisíc hotelů. Systém umožňuje automatické přenášení rezervací učiněných na dvou cestovatelských webových stránkách. Druhá fáze umožní hoteliérům spravovat pokojový inventář, který nabízejí na Expedia.com přímo z centrálního hotelového rezervačního systému, takže jej nemusí manuálně aktualizovat na extranetu Expedie.
Druhá fáze rozvinutí přímého spojení je známkou hybné síly Expedie při vyvíjení těchto hotelových technologií, které hotelům poskytnou přímý systém pro ovládání sazeb a inventáře, jakož i příležitost k optimalizaci rezervací při efektivně využitých nákladech. Tato technologie byla navržena zezdola a má sloužit specifickým potřebám hotelového průmyslu.
Tuto dvousměrnou propojitelnost má jako první partner dokončit řetězec Hyatt Hotels. Tato technologie se systematicky rozšiřuje po celé síti Hyatt Hotels a má být dokončena na začátku tohoto roku.
„Hyatt se vždycky orientoval na nejlepší zájmy svých hotelů, a to také zahrnuje pomoc při snižování nákladů a zlepšení efektivity. Proto spolupracujeme s takovými partnery, jako je Expedia a Hotels.com.,“ řekla Joan Lowellová, viceprezidentka pro elektronickou distribuci Hyatt Hotels Corp. „Tato přímá dvousměrná propojenost poskytuje pružné rozvržení sazeb, omezuje manuální práci a, což je stejně důležité, umožňuje našim hotelům upravovat sazby a zvyšovat dosažitelnost na Expedia.com.“
„Expedia a Hotels.com si uvědomily, že aby mohly zůstat konkurenceschopné, potřebují jejich partnerské hotely získat flexibilní systém, který by snížil distribuční náklady a zvýšil marketingovou účinnost,“ řekl viceprezident pro ubytování Expedia a Hotels.com Spencer Rascoff. „Než bychom upravovali systémy určené pro jiné segmenty cestovního ruchu, jako například letecké společnosti, raději jsme vyvinuli k hotelům přátelskou technologii, která šetří čas a peníze a zároveň chrání zákaznický zážitek při nakupování. Těšíme se na to, až se tato přímá propojitelnost začne Hyattu a dalším našim hotelovým partnerům vyplácet.“
-KB-