Jak efektivně prodávat pobyty pro rodiny s dětmi
Dva dospělí, jedno dítě do 3 let. Dva dospělí a 2 děti, jedno 3 roky a druhé 8 let. Jeden dospělý a jedno dítě do 5 let. Jeden dospělý a dvě starší děti, jedno na pevné posteli a jedno na...
Dva dospělí, jedno dítě do 3 let. Dva dospělí a 2 děti, jedno 3 roky a druhé 8 let. Jeden dospělý a jedno dítě do 5 let. Jeden dospělý a dvě starší děti, jedno na pevné posteli a jedno na...
V předcházejícím vydání jsem nastínil základní obrysy hotelových věrnostních programů, a proto bych se dále zaměřil na jejich specifika a příklady implementace nejen ze sektoru hospitality.
Důležitou, avšak často přehlíženou oblastí revenue managementu je důkladná kontrola všech nákladů spojených s příjmy. Některá ubytovací zařízení mají vyšší fixní náklady, protože mají restaurace, konferenční místnosti, wellness a spa. Jiná si vystačí jen se snídaňovou restaurací....
Asi nelze nesouhlasit s tezí, že se věrnost zákazníků vyplácí. Získat nového zákazníka může stát 5 až 25krát více než udržet stávajícího. Vedle zohlednění ceny akvizice zákazníků je třeba též zvážit ziskovost každého zákazníka za delší...
Koronavirus hýbe světem, a to doslova. Není snad oblast, které by se tento zákeřně a rychle se rozšiřující virus nedotkl, hotely samozřejmě nevyjímaje. Pohyb turistů po světě je utlumen, zkrátka zavládlo ticho. Ticho ale poněkud povědomé, taková...
Nebudu pravděpodobně daleko od pravdy, když rok 2020 přiřadím k těm, na které bychom chtěli raději zapomenout či je rovnou přeskočit a situaci panující na trhu poslední dva měsíce mít zdárně za sebou. Bylo by skvělé mít...
To, jak voní váš hotel, je stejně důležité, jak vypadá. Čich je druhým nejvýznamnějším způsobem smyslového vnímání a už ve středověku dokázali vizionářští obchodníci využít tohoto potenciálu lépe, než to kupříkladu děláme teď. Středověký obchodník při...
Využívají ho pro hledání inspirace pro nákupy, DIY projekty a cestování. Má smysl vzít ho jako parťáka do marketingové komunikace hotelu nebo cestovní kanceláře?
Cancellation policy, neboli možnost zrušit pobyt v hotelu ještě před příjezdem, je ošemetná věc. Hostům dává volnost v rozhodování a umožňuje jim za poplatek, nebo rovnou zdarma, zrušit již jednou rezervovaný pobyt. Hotelům to samozřejmě přidělává starosti a znemožňuje...
Co pro vás znamená slovo „úspěch“? Je to dokončená rezervace, vracející se host, nebo zvyšující se tržby? Víte, že pečlivou komunikací s hostem ještě před jeho příjezdem můžete vystavět oboustrannou důvěru, která vás dovede k mnohem vyšším...