Marketing

Foto: Shutterstock.com

Kampaň na české lázně oslovila 12,5 milionu mladých Rusů

Agentura CzechTourism realizovala v průběhu září a října na ruských portálech zaměřených na cestování a zdravý životní styl kampaň zaměřenou na mladé ruské cestovatele. Mediální zásah kampaně s rozpočtem necelých 470 tisíc korun překročil 12,5 milionu čtenářů a více jak...

Číst více
Foto: KitzSki / Werlberger

Kitzbühel učí, že originální služba je zároveň reklama

Video prezentující lyžaře jako závodníka na svahu v Kitzbühelu bude stát jen odvahu, kterou se dotyčný následně rád pochlubí všude, kde může. Nápad, který se nedá „ukrást“, ale stojí za zamyšlení. V legendárním rakouském lyžařském středisku vymysleli...

Číst více
Foto: Shutterstock.com (montáž: COT group)

Instagram: 5 taktik pro zvýšení zájmu o obsah

Pravidelná komunikace na Instagramu je pro úspěch nejenom na této sociální síti klíčová. Jak komunikovat nebo jaké kroky ideálně zvolit, aby obsah zaujal a cílové publikum s ním interagovalo? Nabízím vám 5 ověřených tipů, jak postupovat.

Číst více
Foto: Shutterstock.com

Prague City Tourism zbohatne o 45 milionů

Radní hlavního města dle očekávání schválili záměr magistrátu navýšit základní jmění městské firmy Prague City Tourism (PCT) o 45 milionů korun na celkových 111 milionů. Základní jmění bude navýšeno úpisem 45 000 akcií.

Číst více
Foto: A.T.I.C. ČR

Blíží se TÝDEN turistických informačních center ČR

Ve vazbě na Světový den pro rozvoj informací vyhlásila Asociace turistických informačních center ČR (A.T.I.C. ČR) na období od 25. do 31. října TÝDEN turistických informačních center. Do akce se zapojí 146 informačních center z celé České republiky....

Číst více
Foto: Shutterstock.com

Královéhradecký kraj chce novou destinační společnost

Nová královéhradecká krajská organizace destinačního managementu by mohla podle informací zveřejněných ČTK začít fungovat od 1. prosince letošního roku. Mělo by jít o příspěvkovou organizaci, která by nahradila dosavadní Centrálu cestovního ruchu Královéhradeckého kraje a obecně prospěšnou společnost...

Číst více
Foto: Shutterstock.com

Jak uspěje Vídeň v konkurenci porna?

Rakouská metropole přichází s neotřelým krokem na poli destinačního marketingu. Spustila vlastní profil na sociální síti OnlyFans, která je známá hlavně kvůli placenému obsahu pro dospělé. Vídeň na profilu vystaví díla, které ostatní sítě označí za...

Číst více
Foto: Miroslav Rončák

Jak efektivně po pandemii covid-19 oslovit německý trh: Příklad Arménie

V současném (post)covidovém období, kdy se situace na jednotlivých trzích neustále mění,  je pro destinace nutné reagovat operativně s přesným načasováním konkrétních aktivit. Jednou z priorit je vrátit turistům ztracenou důvěru. Přestože se Arménie zatím v rozvoji cestovního ruchu...

Číst více
Foto: Shutterstock.com

Zahraniční turisty bude do Prahy lákat online kampaň za 40 milionů

Pražský magistrát dnes spolu s Prague City Tourism (PCT) spouští novou online kampaň, která má do města přivést zahraniční turisty. Potrvá do konce letošního roku. Cílem je nalákat turisty vydávající se za kulturou či památkami. Kampaň...

Číst více
Foto: Shutterstock.com

Znojmo v pandemii nastartovalo turismus, letošek byl rekordní

Jihomoravskému Znojmu se i díky pandemii podařilo výrazně nastartovat turistický ruch. Už loni si vedení města pochvalovalo, jak se díky kampani Znojmo zadax podařilo přilákat turisty a letos byl počet návštěvníků o třetinu vyšší než v sezonách před pandemií.

Číst více