Marketing

Foto: CzechTourism

Seriál Kudy, foodie? má oživit městskou turistiku

Cestovnímu ruchu ve velkých i menších městech má podle záměrů agentury CzechTourism pomoci nový gastronomický seriál s tipy na kavárny, bistra, restaurace, ale i další zajímavá místa. Pořad s názvem Kudy, foodie?, který bude mít 14 dílů, vysílá internetová...

Číst více
Foto: Shutterstock.com

Co pandemie připomněla památkám

V dlouhé nucené pauze se v mnoha objektech povedlo vyšňořit, zmodernizovat a zakčnit prezentaci na místě. Proticovidová opatření zároveň nasvítila problém, kým nebo čím prezentovat. Technika – nebo člověk? Nebo obojí zároveň?

Číst více
Foto: Shutterstock.com

Ministerstvo podpoří „destinačky“ 60 miliony

Celkem 60 milionů korun budou moci formou dotací čerpat organizace destinačního managementu na tvorbu tematických regionálních, případně nadregionálních produktů cestovního ruchu, na zajištění propagačních materiálů, kampaní, turistických karet nebo monitoring návštěvnosti destinace. Ministerstvo pro místní...

Číst více
Foto: Shutterstock.com

„Swajpni se do Zlína,“ láká destinační společnost

Destinační společnost Zlínsko a Luhačovicko si zjevně uvědomuje potenciál generací Y a Z. Aktuální kampaň s názvem Swipe Zlín láká jejich příslušníky ke strávení prodlouženého víkendu či dovolené právě v tomto krajském městě.

Číst více
Foto: Shutterstock.com (montáž: COT group)

Nové weby lákají na rozmanité produkty Karlovarského kraje

Destinační agentura pro Karlovarský kraj - Živý kraj spustila hned troje nové webové stránky, které návštěvníkům představí turistický potenciál kraje, podpoří nabídku pobytů v jeho lázeňských městech a provedou je po cestě za lokálními pivovary.

Číst více
Foto: Shutterstock.com

YouTube: 8 tipů, jak u videí zvýšit počet zhlédnutí

Pravidelně připravujete videa pro svůj hotel, sdílíte je na YouTube a potřebovali byste zvýšit jejich počet zhlédnutí? Dnes mám pro vás 8 základních tipů.

Číst více
Foto: Petr Manuel Ulrych

Jeseníky konečně jednotně

Chvály (a následování) hodná věc se podařila. Tak by se dalo zhodnotit úsilí všech těch, kteří se v posledních letech snažili docílit toho, aby se Jeseníky prezentovaly jako přirozená turistická oblast. Memorandum o partnerství na projektu Společné Jeseníky...

Číst více
Foto: Shutterstock.com

První průzkum spolupráce turistických informační center a destinačních managementů

Asociace s certifikovanými infocentry uskutečnila první průzkum věnovaný spolupráci infocenter a organizací destinačnho managementu (DMO) spravujících území, v nichž TIC provozují svoji činnost.

Číst více
Foto: UAX!

Cukle, glajzy, fajsel. Nerozumíte? Překlad najdete na cyklostezce

Uprostřed tohoto týdne byla v turistické oblasti Poodří v Moravskoslezském kraji oficiálně otevřena unikátní designová cyklostezka, která uživatele pobaví unikátním potiskem kresleného slovníku moravskoslezského nářečí od designéra Radka Leskovjana.

Číst více
Foto: Ondřej Soukup / BEJKN bistro

BEJKN bistro: z nuly na Gastromapu za 6 měsíců

Nové prostory. Sociální sítě s fungující komunitou fanoušků. Online i offline projekty, které baví Čáslav. A hlavně: spousta spokojených zákazníků. Gastrobyznys může růst i v době pandemie. Stačí mít vášeň pro svůj obor, poznat svou cílovou skupinu a makat na plné otáčky....

Číst více