GO a REGIONTOUR nabídnou program pro odborníky i veřejnost

Co nabízí kraje České republiky? A kam vyjet na dovolenou za hranice své rodné země? To se dozvědí návštěvníci brněnských veletrhů cestovního ruchu Go a Regiontour. Ve dnech 17. až 20. ledna 2019 budou na brněnském výstavišti cestovatelské osobnosti, které prozradí tipy i zážitky z cest. Představí se zde také kraje České republiky a zahraniční destinace, připraveny budou ochutnávky gastronomických specialit a atraktivní program pro celou rodinu.

Co nabízí kraje České republiky?

Tradiční lednové veletrhy cestovního ruchu GO a Regiontour představují atraktivní program pro profesionály v cestovním ruchu i celou rodinu. „Rozvoj veletrhů GO a Regiontour jako národní prezentace cestovního ruchu s tím, že Regiontour je nosným projektem na podporu incomingu a domácího cestovního ruchu a veletrh GO pak nabízí zajímavé nabídky zahraničních destinací, se jeví jako ta správná cesta pro jejich další pokračování. Odráží se to ve zvyšujícím se zájmu o účast domácích krajů, regionů z okolních zemí a v neposlední řadě i vzdálenějších destinací. Naším úsilím je společně s hlavními partnery budovat efektivní platformu pro diskusi nad aktuálními tématy, prezentaci a podporu rozvoje cestovního ruchu v ČR,“ prozrazuje ředitel veletrhů Go a Regiontour Miloň Mlčák.

 

Kulturní bohatství, aktivní dovolená či virtuální realita

Do veletrhů se prolne hned několik témat. Jedním z nich je aktivní dovolená, která lidem přiblíží například dovolenou na vodě. Chybět nebudou tipy, co vše je pro „vyjetí na vodu“ udělat, ale ani výstava samotných lodí či simulátory a trenažéry. Pro adrenalinové nadšence bude připravena propracovaná lezecká stěna. Program se dotkne také dovolené na kolech či karavanem. Na své si přijdou i milovníci kultury a relaxace.

Mezi dalšími tématy doprovodných programů se objeví například inovativní marketing v regionech, moderní technologie v cestovním ruchu, kulturní bohatství regionů, či regionální gastronomie. „Součástí programu bude i virtuální realita. Lidé se tak dostanou přímo z brněnského výstaviště například do historického centra různých měst. Právě moderní technologie představují atraktivní využití i pro cestovní ruch,“ říká mluvčí dvojice veletrhů Karolína Křenková.

Součástí veletrhu bude také ochutnávka exotické gastronomie či místních specialit. Doprovodný program veletrhů obohatí též festival krajových specialit a regionální potraviny REGFOODFEST. A s chutí budou kouzlit také studenti oborů kuchař, cukrář a číšník. Ti budou soutěžit pod hlavičkou 24. ročníku mezinárodní soutěže GASTRO JUNIOR BRNO 2019 – BIDFOOD CUP. Těšit se lze na přednášky o exotické gastronomii z různých koutů světa. Již tradičně se všichni návštěvníci mohou těšit i na cestovatelský festival GO KAMERA.

Čeká nás také vyhlášení 12. ročníku VELKÉ CENY CESTOVNÍHO RUCHU – soutěže, která každoročně oceňuje nejlepší projekty, jež přispívají k rozvoji cestovního ruchu u nás. Projekty lze do soutěže přihlašovat až do konce listopadu a slavnostní vyhlášení proběhne hned první den konání veletrhu GO & REGIONTOUR, tedy 17. ledna 2019.

Soutěž talentů PROFI GO v cestovním ruchu je zase určena studentům středních a vyšších odborných škol, tedy mladým lidem, kteří mají zájem o cestovní ruch. Ti nejlepší musí prokázat nejen zeměpisné, kulturní a historické znalosti, ale také pohotovost projevu a znalost alespoň jednoho cizího jazyku.

Nová komunikační kampaň #vzacnemalickosti

Brněnské veletrhy cestovního ruchu chtějí návštěvníkům poskytnout nejen tipy, kam vyjet na dovolenou či jak trávit volný čas. „Nová komunikační kampaň se snaží upozornit i na fakt, že cestování je o všedních maličkostech. Ať už lidé cestují po České republice nebo do vzdálenějších koutů světa, vždy je podstatné, aby nezapomínali, že zážitky tvoří i běžné maličkosti. Naše kampaň tedy vyobrazuje všední situace. A usiluje o to, aby lidé nezapomínali na to, že právě maličkosti jde na cestách učinit vzácnými. V podstatě můžeme myšlenku shrnout do známého pořekadla – Jaké si to uděláš, takové to máš,“ přibližuje novou kampaň dvojice veletrhů Karolína Křenková. Kampaň pracuje s cestovatelskými emocemi a nově zapojí do komunikace i samotné návštěvníky.

 Foto: -pmu-

 

Nejnovější články z rubriky Česko a jeho regiony

Foto: Shutterstock.com

Celyoturismu.cz končí, cestovní ruch se přesouvá na Komoraplus.cz

Vážení čtenáři, Váš oblíbený portál Celyoturismu.cz bude v horizontu 3 měsíců uzavřen. To podstatné z cestovního ruchu – vývoj, statistiky, analýzy, legislativní problematiku atd. – proto nově najdete na zpravodajském portálu Hospodářské komory ČR www.komoraplus.cz a také ve...

Číst více
Foto: CzechTourism

Zahraniční odborníci na cestovní ruch poznali Karlovarský kraj

První velká incomingová akce na podporu návštěvnosti České republiky po pandemii covid-19. Tak vnímají odborníci na cestovní ruch z celého světa Czech Republic Travel Trade Day (TTD) 2022. Ve spolupráci s Destinační agenturou Živý kraj ho uspořádala...

Číst více
Foto: DMO Český Krumlov Region

Web destinace Český Krumlov Region uspěl ve Zlatém erbu

Webové stránky destinace Český Krumlov Region zabodovaly jako jedny z nejlepších v republice v soutěži Zlatý erb. V kategorii měst a obcí se umístily na druhé příčce v rámci Ceny místopředsedy vlády pro digitalizaci za nejlepší turistickou prezentaci. Ocenění se předávala...

Číst více