Benešov je malebné městečko uprostřed středočeských lesů, které nabízí bohaté možnosti relaxace a kulturního i společenského vyžití. O tom tu ale už dávno vědí. I proto zde vznikl ojedinělý rekonstrukční projekt, ze kterého se narodil malebný hotel s názvem Karlov. S budoucími plány a vizemi jeho rozvoje nás seznámila ředitelka hotelu Jana Rambousková.
Můžete čtenářům sdělit, co nabízí hotel Karlov a v čem je oproti jiným hotelům s porovnatelnými službami jedinečný?
Nově otevřený hotel Karlov je jedinečný už jen svým architektonickým pojetím. Vznikl po náročné rekonstrukci a dostavbě v historické části města Benešova na vrcholku návrší na Karlově. Stávající domy mají nenahraditelnou autenticitu původních staveb. Jednotlivé pokoje hosty překvapí prostorovou i materiálovou různorodostí a barevností interiéru. Podstatné je také zmínit, že stavba byla oceněna v kategorii hotelů první cenou Best of Realty 2008. Lokalita obecně je ideálním výchozím bodem k návštěvě okolních kulturních památek, jako jsou např. zámky Konopiště a Jemniště, hrad Český Šternberk či klášter v Sázavě.
Co nabízíte pro byznys klientelu, disponujete prostory pro pořádání MICE akcí?
Bohužel, prostory pro byznys klientelu jsou v hotelu Karlov omezené. Kapacita školicích prostor je asi 30 osob, a tak se stává, že musíme některá školení odmítat. Naštěstí naší společnosti patří i nedávno otevřený hotel S-centrum s širokým sportovním zázemím, kde je v nabídce i více školicích prostor. Ale vraťme se k hotelu Karlov. Zde poskytujeme školicí zázemí menším firmám, resp. menším skupinkám i z řad velkých firem. Většinou se jedná o setkání managementu firmy, kterému vyhovuje naše atraktivní a komornější prostředí. Pro uvolnění a relaxaci pak zde nabízíme pobyt v sauně a vířivce.
Právě tento pokoj může být ideálním místem pro váš romantický víkend |
A jaké produkty máte připravené pro privátní klientelu?
Přiznám se, že to jsem ještě nestihla dotáhnout do konce. Do hotelu jsem nastoupila na post ředitelky 2. března a seznámení s agendou, personálem a vůbec s provozem celého hotelu mi zabralo zatím veškerý čas. Jeden z mých nejbližších úkolů je vytvořit zajímavou nabídku, která by k nám přivedla další perspektivní klientelu. Vzhledem k tomu, že se v hotelu v nejbližší době chystáme otevřít ještě masážní salon s klasickými i netradičními masážemi (liftmassage, lipomassage), bude jistě jedním z produktů nabídka relaxačních pobytů. Ráda bych nabídla i program seniorům, protože tato skupina populace je stále větší, náročnější a předpokládá se nástup nových seniorských generací s trochu odlišným životním stylem.
Nemáte v současné situaci finanční krize obavy z nenaplnění kapacit hotelu? S jakými vizemi a podněty se chystáte situaci na trhu čelit?
Lhala bych, kdybych tvrdila, že vůbec žádné obavy nemám. Přesto ale doufám, že se mi podaří klientelu hotelu rozšířit a hotel přiměřeně naplnit. Ostatně s touto vizí jsem do hotelu Karlov šla a udělám pro to maximum. Moc bych si přála udržet kvalitu poskytovaných služeb na úrovni a ne naopak, jako se tomu děje v některých podnicích v rámci šetření a pod hrozbou krize. Pověst je totiž součástí hodnoty, a tak bych ráda vypěstovala to nejlepší povědomí o našem hotelu a vytvořila tu správnou a lákavou image hotelu, to je můj cíl. Také by se mi líbilo, kdyby zde pracovali loajální zaměstnanci, kteří by byli hrdí, že pracují právě v hotelu Karlov. Přála bych si, aby v našem hotelu platilo, že děláme pro hosta, co se očekává, ale ještě něco navíc! Personál hotelu Karlov, jak jsem stačila za krátkou dobu poznat, je na velmi slušné úrovni, lidé jsou samostatní a přicházejí s vlastními nápady. Těším se tedy, že spolupráce bude plodná a společnými silami se podaří přivést do našeho kraje jak tuzemské, tak i zahraniční turisty navzdory všem katastrofickým předpovědím.
Text a foto: Karlov a -jah-