Letošní výroční incomingový workshop agentury CzechTourism úspěšně navázal na loňský přelomový ročník. Do Česka přivedl ještě větší množství zahraničních nákupčích, meziročně vyšší byl i zájem tuzemských poskytovatelů služeb. Workshop s názvem Czech Republic Travel Trade Day 2017 hostila Plzeň, konkrétně pak kongresové centrum Parkhotel Plzeň.
Dvoudenní akce byla příležitostí k B2B jednáním zahraničních nákupčích s tuzemskými poskytovateli služeb a zástupci českých regionů a její role byla v této oblasti nezastupitelná. Loňský úspěšný model se organizátorům povedlo povýšit na ještě vyšší úroveň zařazením jedné (ve finále velmi oceňované) novinky. „Letošní ročník byl výjimečný tím, že došlo ke spojení dvou významných akcí – workshopu s řediteli zahraničních zastoupení ‚CzechTourism Trade Show‘ a incomingového workshopu s mezinárodními nákupčími ‚Czech Republic Travel Trade Day‘,“ shrnula ředitelka zahraničních zastoupení agentury CzechTourism Klára Vysloužilová. A spojení akcí se ukázalo jako dobrý krok, který přispěl k ještě vyššímu zájmu zahraničních i tuzemských subjektů. Do Plzně přijelo sedm desítek zahraničních nákupčích z 27 zemí světa, osm desítek tuzemských subjektů, dvacítka ředitelů zahraničích zastoupení agentury CzechTourism a vybraní manažeři národní turistické centrály. Během více než tisícovky dvanáctiminutových schůzek mohli účastníci jednat o možnostech marketingové spolupráce v 45 zemích světa, kde prostřednictvím svých zahraničních zastoupení působí agentura CzechTourism. „Těší mě, že se nám podařilo v rámci rozpočtových možností síť zahraničních zastoupení nejen udržet, ale i posílit o zastoupení druhého stupně v Indii a v Izraeli,“ uvedla při zahajování workshopu ředitelka agentury CzechTourism Monika Palatková. Zmínila i probíhající personální změny – konkrétně příchod Aleny Kudílkové do čela zastoupení v Moskvě a probíhající výběrové řízení na ředitele zastoupení ve Francii.
Podobně jako loni v Olomouci i letos v Plzni představila agentura CzechTourism své plány pro příští rok. S vybranými aspekty marketingového plánu pro rok 2018 seznámila přítomné ředitelka odboru strategie a marketingové komunikace Radana Koppová. Vysvětlila, že příští rok bude CzechTourism propagovat Českou republiku prostřednictvím příběhů spojených se vznikem Československa – svoji roli v marketingové komunikaci sehrají význační architekti té doby, světoznámé průmyslové značky apod. Detaily marketingového plánu by se měly v dohledné době objevit i na webových stránkách agentury CzechTourism. V rámci Travel Trade Day byl rovněž pokřtěn nejnovější vydavatelský počin národní turistické centrály, destinační manuál 100 Years of the Czech Republic Story.
Vedle odborného programu bylo pamatováno také na program doprovodný. Během fam tripů se mohli zahraniční účastníci seznámit s vybranými turistickými atraktivitami Plzeňského kraje i jeho krajského města – zavítali třeba na zámek Zbiroh, do Techmanie, Loosových interiérů v Plzni, plzeňského podzemí atp. Společenský večer v Plzeňském Prazdroji byl příležitostí nejen k neformálnímu networkingu, ale také k prohlídkám pivovaru či zkoušce šikovnosti během workshopu čepování piva. Zahraniční i tuzemští účastníci, s kterými jsme měli příležitost o akci hovořit, se shodovali na velmi dobré kvalitě workshopu. Pozitivně hodnotili jak organizaci akce, tak výběr partnerů. Nezbývá než doufat, že se jednání na Travel Trade Day podaří přetavit v konkrétní smlouvy…
Vážení čtenáři, Váš oblíbený portál Celyoturismu.cz bude v horizontu 3 měsíců uzavřen. To podstatné z cestovního ruchu – vývoj, statistiky, analýzy, legislativní problematiku atd. – proto nově najdete na zpravodajském portálu Hospodářské komory ČR www.komoraplus.cz a také ve...
První velká incomingová akce na podporu návštěvnosti České republiky po pandemii covid-19. Tak vnímají odborníci na cestovní ruch z celého světa Czech Republic Travel Trade Day (TTD) 2022. Ve spolupráci s Destinační agenturou Živý kraj ho uspořádala...
Webové stránky destinace Český Krumlov Region zabodovaly jako jedny z nejlepších v republice v soutěži Zlatý erb. V kategorii měst a obcí se umístily na druhé příčce v rámci Ceny místopředsedy vlády pro digitalizaci za nejlepší turistickou prezentaci. Ocenění se předávala...