Internetová kampaň zviditelní Prahu

Na počátku června odstartovala mediální kampaň zaměřená na propagaci hlavního města Prahy. Během tří měsíců poběží na jednom z největších on-line rezervačních portálů Expedia.com a hotels.com kampaň, kterou připravila agentura CzechTourism spolu s hlavním městem Praha. Tuto spolupráci podpořilo také Letiště Praha a Asociace hotelů a restaurací s 36 hotely, které se na této kampani finančně podílely.

Cílem bannerové kampaně za 200 000 dolarů je prezentovat Prahu jako ideální variantu pro dovolenou či city break ve střední Evropě a zvýšit příjezdy do metropole z okolních destinací. K úspěchu kampaně má také dopomoci slogan „Praha uchvátí vaše smysly“. Jedním z hlavních důvodů realizace tohoto projektu bylo podpořit subjekty (zejména hotely) působící v cestovním ruchu v době ekonomické recese, kdy je takováto pomoc třeba víc než kdy předtím.

Kampaň na Expedii je zaměřena na důležité zdrojové trhy cestovního ruchu pro Českou republiku: USA, Kanadu, Velkou Británii, Německo, Francii, Itálii, Španělsko, Skandinávii (Švédsko).

On-line rezervační portál Expedia má v evropských zemích měsíčně 27 000 000 unikátních návštěvníků, kteří využívají jeho služeb při cestování po celém světě. Jako jeden z mála (on-line rezervačních) portálů má velmi propracovaný e-marketing, a právě proto došlo k uskutečnění této kampaně na jeho stránkách.

„Jsem velmi rád, že se v dnešní době podařilo spojit síly a využít synergie mezi státním a soukromým sektorem k realizaci konkrétní mediální kampaně, která zviditelní Českou republiku, a jak všichni věříme, přiláká více turistů do Prahy,“ říká zastupující ředitel agentury CzechTourism Pavel Kosař. -rem-

Linky ke kampani:

UKwww.expedia.co.uk/daily/supplier_promo/offers/tourist-board/Czech/default.aspx

DEwww.expedia.de/daily/promo/EU_0906_Czech/default.aspx

FRhttp://www.expedia.fr/daily/promos/special/Czech/default.aspx

ITwww.expedia.it/daily/promos/tourist-board/Czech/default.aspx

SEwww.expedia.se/daily/30009/eapid314/tourist-board/Czech/default.aspx?eapid=314-30009

ESwww.expedia.es/daily/promos/tourist-board/Czech/default.aspx

CAwww.expedia.ca/daily/enc4105/promos/partner/destinations/czech_tourism/default.asp

USwww.expedia.com/daily/promos/partner/cvb/czech_tourism/default.asp

HCOM SE www.hotels.se/hotel-deals/prag

Nejnovější články z rubriky
Warning: Undefined array key 0 in /data/web/virtuals/367104/virtual/www/domains/dragonboatevents.cz/wp-content/themes/komora/single.php on line 264

Warning: Attempt to read property "name" on null in /data/web/virtuals/367104/virtual/www/domains/dragonboatevents.cz/wp-content/themes/komora/single.php on line 264


Warning: Undefined array key 0 in /data/web/virtuals/367104/virtual/www/domains/dragonboatevents.cz/wp-content/themes/komora/single.php on line 267

Warning: Attempt to read property "slug" on null in /data/web/virtuals/367104/virtual/www/domains/dragonboatevents.cz/wp-content/themes/komora/single.php on line 267
Foto: Shutterstock.com

Celyoturismu.cz končí, cestovní ruch se přesouvá na Komoraplus.cz

Vážení čtenáři, Váš oblíbený portál Celyoturismu.cz bude v horizontu 3 měsíců uzavřen. To podstatné z cestovního ruchu – vývoj, statistiky, analýzy, legislativní problematiku atd. – proto nově najdete na zpravodajském portálu Hospodářské komory ČR www.komoraplus.cz a také ve...

Číst více
Foto: CzechTourism

Zahraniční odborníci na cestovní ruch poznali Karlovarský kraj

První velká incomingová akce na podporu návštěvnosti České republiky po pandemii covid-19. Tak vnímají odborníci na cestovní ruch z celého světa Czech Republic Travel Trade Day (TTD) 2022. Ve spolupráci s Destinační agenturou Živý kraj ho uspořádala...

Číst více
Foto: Shutterstock.com

Tři pilíře německé propagace a pár zajímavých čísel

Nejen tři inspirační videa, ale i zajímavá čísla o turistice z České republiky představil minulý týden ředitel Německé turistické centrály (DZT) v Praze Jan Pohaněl na setkání s novináři.

Číst více