Jihomoravský kraj

Turistická oblast Slovácko má nové logo

Turistická oblast Slovácko si začala budovat zcela novou marketingovou identitu. V průběhu roku 2019 zmodernizuje kompletně svůj obraz, kterým se prezentuje. Jako první na řadu přišlo logo, jež bude v příštích letech tento svébytný region reprezentovat.  „Je...

Číst více

CzechTourism představil novou veletržní expozici České republiky

Přehledné a jednoduché uspořádání, velkoformátové obrazy, atypické osvětlovací prostorové bannery, výrazné označení – to jsou hlavní atributy nové veletržní expozice České republiky, se kterou se návštěvníci budou moci seznámit na vybraných domácích i zahraničních veletrzích organizovaných agenturou CzechTourism...

Číst více

Brněnské veletrhy oslnily více než 30 000 návštěvníků

Veletrhy cestovního ruchu GO a REGIONTOUR, kterými ožilo ve dnech 17.–20. ledna 2019 brněnské výstaviště, přivedly pod střechu pavilonu P téměř všechny kraje České republiky a Slovenska. Kromě toho se na veletrzích představili i zástupci Maďarska, Rakouska, Chorvatska, Slovinska a nově také...

Číst více

CCRJM spustila projekt Gourmet Jižní Morava 2019

Centrála cestovního ruchu Jižní Morava (CCRJM) představila nový projekt s názvem Gourmet Jižní Morava, který je rozšířením již existujícího a úspěšného projektu Gourmet Brno na celý region Jižní Moravy. Jeho cílem je vybrat a prezentovat nejlepší a nejoblíbenější gastronomické...

Číst více

Enologem roku se stala Eliška Becková z Vinařství Volařík

Titul Enolog roku 2018 získala Eliška Becková, enoložka Vinařství Volařík z Mikulova. Ocenění je udělováno při vyhlášení Vinařství roku 2018, které proběhlo 24. 1. 2019 v prostorách Výstaviště Brno. Vinařství Volařík se dostalo mezi 3 finalisty Vinařství roku 2018...

Číst více

Jižní Morava i Brno se společně představily „z jiného úhlu“

Již tradiční součástí veletrhů cestovního ruchu Go a Regiontour je každý rok společná tisková konference Jihomoravského kraje a města Brna. V letošním roce byla kromě dalších témat věnována představení turistické nabídky regionu „z jiného úhlu“. Co si za...

Číst více

Církevní turistika se do léta rozšíří i do Rakouska

Biskupství brněnské do letošního léta spustí německou jazykovou verzi webu Církevní turistiky. Spolupracovat na ní bude se sousední rakouskou diecézí St. Pölten, která do systému, jenž pomáhá propagovat církevní památky, přidá kostely a kláštery ve vlastní...

Číst více

V Brně se představí i robotická recepční

Převezmou práci recepčních hi-tech technologie? To je jedna z otázek, na které budou hledat odpovědi účastníci odborného panelu, jenž bude součástí doprovodného programu veletrhů Go a Regiontour. Řeč bude ale i třeba i o on-line marketingu. Plánujete-li návštěvu těchto brněnských...

Číst více

Novou veletržní sezonu otevřou GO a REGIONTOUR

Návštěvníky brněnských veletrhů cestovního ruchu čeká nejen pestrá nabídka zájezdů cestovních kanceláří, ale jednotlivé kraje se zde budou předhánět, aby návštěvníky přilákaly do svých regionů, kde mohou strávit nezapomenutelnou zimní nebo letní dovolenou. Veletrhy GO...

Číst více

Za čím jezdí turisté do regionů?

Data z průzkumu domácího a příjezdového cestovního ruchu říkají, že absolutně nejčastější aktivitou turistů v České republice jsou návštěvy kulturních památek. Potvrzuje to i zatím poslední přehled návštěvnosti tuzemských turistických cílů. Turisty ale lákají i přírodní atraktivity či místa pro...

Číst více