Prague Convention Bureau zahájilo podzimní kongresovou sezonu hned několika akcemi
jak pro členské subjekty, tak pro potenciální klienty.
Členská snídaně a workshop zaměřený na komunikaci na sociálních sítích
Ve středu 26. září uspořádalo Prague Convention Bureau ve spolupráci s Kuoni Destination Management pro členské subjekty další ze série networkingových snídaní. Snídani, která proběhla v prostorách únikových her Endorfin a nesla se v duchu udržitelných meetingů, doprovodil i workshop zaměřený na komunikaci na sociálních sítích. Prague Convention Bureau pravidelně 4× do roka pořádá networkingové snídaně pro zástupce členských subjektů, na kterých jsou prezentovány chystané akce Prague Convention Bureau, novinky z kongresové Prahy a taktéž výsledky organizace za předcházející období. Letní sezona byla v Prague Convention Bureau plná aktivit. Zástupci organizace se zúčastnili celkem devíti různých B2B akcí, představili Prahu během devíti site inspekcí a potkali více než 170 potenciálních klientů.
Podzimní členskou snídani v prostorách únikových her Endorfin doprovodil také workshop
|
Podzimní členskou snídani, na kterou zavítalo téměř 90 účastníků, letos doprovodil také workshop s Miguelem Nevesem, CMP, head chef společnosti Social Media Chefs. Dvouhodinový workshop se zaměřil především na tipy na efektivní on-line komunikaci, příklady best practice a také doporučení vhodných nástrojů pro tvorbu on-line obsahu.
Praha hostila interní meeting AIM Group International
Mezinárodní PCO společnost AIM Group International pořádá pravidelně interní meetingy a tento rok si pro své setkání vybrala právě Prahu. Prague Convention Bureau spolupracovalo s AIM Group International na zajištění doprovodného programu, ubytování a transferů.
Účastníci interního meetingu AIM Group International
|
Prahu od pondělí 24. září do středy 26. září navštívilo celkem 18 zahraničních zástupců společnosti AIM Group International ze 7 zemí (Itálie, Maďarsko, Belgie, Portugalsko, Španělsko, USA a Rakousko). Kromě interních meetingů společnosti měli zástupci během fam tripu především možnost poznat i další nové či čerstvě zrekonstruované meetingové kapacity a venues v Praze.
Mini-roadshow v USA
Prague Convention Bureau ve spolupráci s American Airlines uspořádalo ve dnech 10. a 11. října mini-roadshow na propagaci Prahy coby ideální MICE destinace ve Spojených státech amerických. Akce se konala v souvislosti s letošním otevřením nového přímého letu z Filadelfie do Prahy, a to ve dvou severoamerických městech – Filadelfii a Dallasu.
Mini-roadshow v USA uspořádalo Prague Convention Bureau ve spolupráci s American Airlines
|
Pracovních obědů pro klienty v těchto destinacích se zúčastnilo hned několik pražských společností, jejichž zástupci se během roadshow setkali celkem s 50 klienty – organizátory konferencí, kongresů, incentiv a jiných akcí. Pražští zástupci dále pokračovali na veletrh IMEX, který probíhal v Las Vegas od 16. do 18. října, kde se zúčastnili klientské snídaně, kterou s cílem propagace České republiky a Prahy organizovalo Prague Convention Bureau ve spolupráci s agenturou CzechTourism a Generálním konzulátem České republiky v Los Angeles.