Problematika incomingových studií byla na pořadu jednání uspořádaného ve Svitavách z iniciativy OHGS. Přítomní zástupci kraje, měst, informačních center, cestovních kanceláří a mikroregionů jednali o doposud připravených turistických a nadregionálních produktech mikroregionů v kraji.
Účastníci se nejprve navzájem seznámili s turistickými produkty svých mikroregionů. Shoda napříč celým spektrem přítomných zavládla v oblasti koncepce dalších kroků, financování a propagace včetně strategie dalšího postupu dopracování a zužitkování výsledků incomingových studií. Dalším krokem měla být nabídka těchto produktů cestovním kancelářím na jednání 20. 5. opět ve Svitavách.
Přijaté závěry, které posouvají dosavadní koncepci rozvoje mikroregionů, byly následující: – podle povahy informačního centra se nabízí jako vhodný prodejce TP vedle komerčního subjektu rovněž IC (nejlépe provozované CK – poznámka autora) – nevázat turistické produkty na jednoho ubytovatele, s jeho obsazeností se skácí celý produkt – vyhledat cestovní kanceláře, které se věnovaly incomingu mikroregionů kraje – mikroregiony by neměly suplovat činnost podnikatelského sektoru v oblasti cestovního ruchu (vlastní prodej pobytů ponechat na aktivitách podnikatelských subjektů) – doplnit incomingové studie jednotným slevovým systémem – zkušenost sdružení Východní Čechy s oslovením organizace, která se zabývá využitím marketingové studie Východních Čech – spolupráce mikroregionů Pardubického kraje v oblasti incomingu a jeho propagace je naprosto nezbytná – turistické produkty není třeba vytvářet detailně, prodejce TP (cestovní kancelář) si jej sama vytvoří a zkalkuluje na základě poptávky a turistického potenciálu toho kterého mikroregionu
To, o co se v Pardubickém kraji pokouší OHGS, má rozhodně hlavu a patu. S jejich výstupy lze víceméně souhlasit (i když bude těžké s tuto nabídkou prorazit). Základní otázka tedy zní, kolik se dostavilo zástupců cestovních kanceláří na jednání 20. 5. a také kolik z nich projevilo zájem o spolupráci.
Nejnovější články z rubriky Warning: Undefined array key 0 in /data/web/virtuals/367104/virtual/www/domains/dragonboatevents.cz/wp-content/themes/komora/single.php on line 264
Warning: Attempt to read property "name" on null in /data/web/virtuals/367104/virtual/www/domains/dragonboatevents.cz/wp-content/themes/komora/single.php on line 264
Warning: Undefined array key 0 in /data/web/virtuals/367104/virtual/www/domains/dragonboatevents.cz/wp-content/themes/komora/single.php on line 267
Warning: Attempt to read property "slug" on null in /data/web/virtuals/367104/virtual/www/domains/dragonboatevents.cz/wp-content/themes/komora/single.php on line 267
Vážení čtenáři, Váš oblíbený portál Celyoturismu.cz bude v horizontu 3 měsíců uzavřen. To podstatné z cestovního ruchu – vývoj, statistiky, analýzy, legislativní problematiku atd. – proto nově najdete na zpravodajském portálu Hospodářské komory ČR www.komoraplus.cz a také ve...
První velká incomingová akce na podporu návštěvnosti České republiky po pandemii covid-19. Tak vnímají odborníci na cestovní ruch z celého světa Czech Republic Travel Trade Day (TTD) 2022. Ve spolupráci s Destinační agenturou Živý kraj ho uspořádala...
Nejen tři inspirační videa, ale i zajímavá čísla o turistice z České republiky představil minulý týden ředitel Německé turistické centrály (DZT) v Praze Jan Pohaněl na setkání s novináři.