Krásy středních Čech objevovali v říjnu světoví influenceři

Zpopularizovat střední Čechy ve světě měla za úkol návštěva čtyř hvězd Instagramu, které si ve dnech 12. až 16. října užívaly krás Středočeského kraje. Influenceři s globálním mediálním zásahem Christina Tan, Kenan Hurdeniz a dvojice blogerů Bobo and Chichise se vydali prožít šlechtické ubytování a užili si outdoorové aktivity v Brdech. Jejich zážitky včetně fotografií se objeví na blogu, Facebooku, Instagramu, Pinterestu, Youtube a Twitteru.

Zpopularizovat střední Čechy ve světě měla za úkol návštěva čtyř hvězd Instagramu, které si ve dnech 12. až 16. října užívaly krás Středočeského kraje

Influencer marketing je nejpřirozenější cestou, jak se dostat do podvědomí potenciálních hostů a vyvolat v nich touhu destinaci navštívit. Kampaň prostřednictvím influencerů navíc umožňuje velmi přesné cílení, jelikož jsou sledováni komunitou stovek tisíc lidí z konkrétní země a s konkrétními cestovními návyky. „Komunita sledujících je k influencerům velmi loajální. Influencer je pro ně uznávaná autorita a hrdina. Komunita lidí, která influencery sleduje, tak činí nákupní rozhodnutí na základě názorů svých ‚hrdinů‘,” uvedl projektový manažer Středočeské centrály cestovního ruchu Jakub Kulhánek.

Influenceři, oslovující především bonitní klientelu, Christina Tan a Kenan Hurdeniz si během pěti dnů ve Středočeském kraji dopřávali luxusní šlechtické ubytování na zámcích. Nejprve v bývalém venkovském sídle šlechtické rodiny Thurn-Taxisů v Chateau Mcely a poté v zámeckém barokním prostředí zámku Liblice. Během programu navštívili také zámek Mnichovo Hradiště a prozkoumali skalní pevnost Drábské světničky.

Světově známé blogerské duo Bobo a Chichi se vydalo prozkoumat kraj aktivnější formou. Užili si cykloprojížďky bývalým vojenským prostorem v Brdech, poznávali středočeský hrad Český Šternberk a zámek Konopiště nebo si prohlédli Huť František. A samozřejmě ochutnávali české speciality v pivovaru Podlesí.

„Trip po středních Čechách si světové jedničky sociálních sítí opravdu užily. Všichni byli nadšeni jak samotným programem plným pestrých aktivit, tak nabídkou zámeckých hotelů. Věříme, že díky poutavému vizuálnímu vyprávění příběhů vyšlou do světa, že střední Čechy jsou místem, které stojí za to navštívit. Budeme rádi, pokud pro Středočeský kraj nadchnou své fanoušky,“ dodal Jakub Kulhánek.

Foto: SCCR

 

Nejnovější články z rubriky Česko a jeho regiony

Foto: Shutterstock.com

Celyoturismu.cz končí, cestovní ruch se přesouvá na Komoraplus.cz

Vážení čtenáři, Váš oblíbený portál Celyoturismu.cz bude v horizontu 3 měsíců uzavřen. To podstatné z cestovního ruchu – vývoj, statistiky, analýzy, legislativní problematiku atd. – proto nově najdete na zpravodajském portálu Hospodářské komory ČR www.komoraplus.cz a také ve...

Číst více
Foto: CzechTourism

Zahraniční odborníci na cestovní ruch poznali Karlovarský kraj

První velká incomingová akce na podporu návštěvnosti České republiky po pandemii covid-19. Tak vnímají odborníci na cestovní ruch z celého světa Czech Republic Travel Trade Day (TTD) 2022. Ve spolupráci s Destinační agenturou Živý kraj ho uspořádala...

Číst více
Foto: DMO Český Krumlov Region

Web destinace Český Krumlov Region uspěl ve Zlatém erbu

Webové stránky destinace Český Krumlov Region zabodovaly jako jedny z nejlepších v republice v soutěži Zlatý erb. V kategorii měst a obcí se umístily na druhé příčce v rámci Ceny místopředsedy vlády pro digitalizaci za nejlepší turistickou prezentaci. Ocenění se předávala...

Číst více