Vyvrcholením Lázeňského festivalu bylo slavnostní vyhlášení těch nejúspěšnějších v oborech souvisejících s lázeňstvím. Ceremoniál proběhl společně s předáváním cen TOURFILMu ve Velkém sále Grandhotelu Pupp. A kdo že byl letos, řečeno sportovní hantýrkou, „na bedně“?
Ceny Lázeňského festivalu
Lázeňská společnost roku 2009
FRANTIŠKOVY LÁZNĚ
Cenu z rukou Martina Plachého (zcela vlevo), náměstka ministra pro místní rozvoj, a Eduarda Bláhy, prezidenta Svazu léčebných lázní, převzal Pavel Doucha, předseda představenstva akciové společnosti |
Lázně Františkovy Lázně je největší soukromá lázeňská společnost v České republice. Ocenění obdržela za celý komplex poskytovaných služeb a dobrou komunikaci s klienty.
Lázeňské místo roku 2009
LUHAČOVICE
Starosta Luhačovic František Hubáček přebírá ocenění od Pavla Kosaře, zastupujícího ředitele agentury CzechTourism, a Pavla Malíka (zcela vlevo), předsedy Sdružení lázeňských míst |
Cena poroty
BOHUMIL PROCHÁZKA
(za marketingovou podporu Karlovarského týdne)
Předávka trofeje Bohumilu Procházkovi se uskutečnila incognito v oblíbeném Becher’s baru a promítána byla na plátno v hlavním sále |
Lázeňská síň slávy
MUDr. HANA HORNÁTOVÁ
(za dlouholetý přínos českému lázeňství)
Novinkou letošního ceremoniálu byla Lázeňská síň slávy. Historicky poprvé do ní vstoupila doktorka Hana Hornátová z Lázní Jáchymov |
Cena hlavního mediálního partnera C.O.T. media
TRENDY KLUCI
(Soutěž sice vznikla pod tímto názvem a tak ji chceme i zachovat, avšak v letošním roce v nominacích jaksi převažují trendy kluci v sukních…)
Nominace
Veronika Záhorská a Hana Hrušková
Jejich společná nominace má jednoho jmenovatele, a tím jsou děti a jejich zdravý vývoj. Hana Hrušková vede dětskou léčebnu v Lázních Kynžvart už řadu let a snaží se udržet tuto skomírající oblast lázeňství zuby nehty. Svou prací neustále obhajuje význam dětského lázeňství a poukazuje na léčebné efekty lázeňské péče u dětí. Veronika Záhorská již řadu let za společnost Royal Spa organizuje akce, jejichž výdělek putuje na konto těm, kteří to nejvíce potřebují – opuštěným dětem nebo dětem v nemocnicích.
Andrea Pfeffer-Ferklová a Iveta Jakoubková
Spolupráce Ivety Jakoubkové, vedoucí lázeňského oddělení agentury CzechTourism, a Andrey Pfeffer-Ferklové, generální ředitelky Grandhotelu Pupp, je ukázkovou součinností státní správy a komerčního subjektu při propagaci lázeňství a cestovního ruchu. Zvláště pak kooperace mezi Carlsbad Convention Bureau a týmem lázeňství České centrály cestovního ruchu, která je symbolizována těmito jmény, je zárukou kvalitních kongresových projektů, Karlovarský týden nevyjímaje.
Alexandr Rebjonok ml. a Petr Milský
Jednou z vlajkových lodí českého lázeňství je bezesporu akciová společnost Imperial Karlovy Vary, která svým přístupem vytváří trendy a posunuje pomyslnou laťku kvality nahoru. V loňském roce došlo ve vedení společnosti ke kompletní generační výměně. Nebývá zvykem, aby své předky plně nahradili jejich potomci. Taková výměna většinou vyvolává generační rozpory a tím i stagnaci společnosti. To ovšem není případ Imperialu. Nenegují jako mnoho mladých, ale dědictví svých rodinných předchůdců berou jako pevný základ, na němž mohou dál stavět a posouvat firmu, a tím i celé lázeňství, kupředu.
Vítězky
ANDREA PFEFFER-FERKLOVÁ a IVETA JAKOUBKOVÁ
Trendy kluci v sukních spolu s vydavatelkou C.O.T. media Evou Frindtovou |
Ceny Asociace hotelů a restaurací České republiky, krajské sekce Karlovarského kraje
Hoteliér roku 2009 Karlovarského kraje
ROBERT JAHN
ředitel Spa Resortu Sanssouci
Kdo by nechtěl být hoteliérem roku Karlovarského kraje? Robert Jahn jím už měsíc je |
Mladý manažer roku 2009 Karlovarského kraje
JITKA ŠTOLFOVÁ
Front office manager ze společnosti Bristol
Jitka Štolfová radost rozhodně neskrývala |
Zpracoval: Jan Pomykal
(s využitím materiálů Karlovarského týdne)
Foto: Petr M. Ulrych
www.spalife.info