Hostitelem letošního výročního incomingového workshopu Czech Republic Travel Trade Day (TTD) bude Jihočeský kraj. Akce, jejímž cílem je posílit příjezdový cestovní ruch a podpořit destinační značku „Czech Republic Land of Stories“ v zahraničí, se uskuteční ve dnech 8. a 9. dubna v českobudějovickém Clarion Congress Hotelu. Tato jedinečná B2B platforma nabídne tuzemským poskytovatelům turistických služeb jednání s přibližně osmi desítkami nákupčích z celého světa.

„Travel Trade Day je skvělou příležitostí k posílení stávajících a navázání nových obchodních partnerství českých podnikatelů, regionů i dalších subjektů a institucí, působících v oboru příjezdového cestovního ruchu, se zahraničními obchodníky. Záměrem je umístit Českou republiku, tedy v našem případě především jižní Čechy, do komerčních nabídek zahraničních cestovních kanceláří,“ uvedl ředitel JCCR Jaromír Polášek.
Největší workshop pro podporu příjezdového cestovního ruchu, který se v ČR každoročně koná, pořádá agentura CzechTourism už počtvrté. Akce s významnou mezinárodní účastí sleduje dva hlavní cíle: přispět k rozvoji obchodních aktivit českých podnikatelů a propagovat bohatou turistickou nabídku ČR. TTD se proto každý rok soustředí na jiný region.
„Následný dopad akce je značný. Letos se můžeme těšit na 78 zahraničních nákupčích služeb v oblasti cestovního ruchu. Kromě strategicky zásadní účasti partnerů z okolních zemí, tedy blízkých trhů, se nám letos podařilo nově přilákat například nákupčí z Austrálie. Historicky nejvíce zástupců cestovních kanceláří přijede z USA a Kanady a znovu budeme moci přivítat také zástupce Izraele,“ zdůraznil Jan Herget, ředitel agentury CzechTourism.
V pondělí 8. dubna se v Clarionu uskuteční workshop s mezinárodními nákupčími, v úterý 9. dubna pak s řediteli zahraničních zastoupení agentury CzechTourism, kterých má ve světě aktuálně 23. Pro Jihočeský kraj je zcela zásadní také to, že vlastním workshopům budou předcházet ve dnech 5. až 7. dubna pretours po regionu, realizované formou fam tripů pro touroperátory a cestovní kanceláře, novináře a ředitele zahraničních zastoupení. „Jedná se tak o jedinečnou možnost, jak představit účastníkům to nejlepší z Jihočeského kraje,“ dodal Polášek.
Pretours organizuje Jihočeská centrála cestovního ruchu za podpory Jihočeského kraje a účastníkům nabízí poznávací cesty členěné do čtyř tematických tras. „První téma, Kde se historie mísí s krásnou přírodou, zahrnuje mimo jiné České Budějovice, Český Krumlov Holašovice a Hlubokou nad Vltavou. Druhé téma, Historie a kultura, Tábor, hrad Zvíkov, Písek a opět Hlubokou nad Vltavou. Třetí, nazvané Staleté tradice, směřuje do Jindřichova Hradce, Třeboně a Borovan, čtvrté, s názvem Aktivní dovolená, zahrnuje oblast Lipenska, Prachatic a Šumavy,“ doplnila koordinátorka akce ze strany JCCR Zuzana Hrušková.
TTD 2019 pořádá agentura CzechTourism ve spolupráci s Jihočeskou centrálou cestovního ruchu (JCCR) za podpory Jihočeského kraje a města České Budějovice.
Foto: -pmu-