Reklamní prezentace České republiky v newyorském metru oslovila na konci loňského roku celkem deset milionů pasažérů, sdělila agentura CzechTourism. Agentura a Letiště Praha si od kampaně „No spoilers. See it live“ slibují nárůst počtu amerických turistů v Česku. Kromě stanice newyorského metra na 5. avenue a 53. ulici se Česko prezentovalo ve vlacích napříč 27 linkami metra.
Podle ministryně pro místní rozvoj Kláry Dostálové není častým zvykem, aby se evropské destinace prezentovaly v americké metropoli v takovém rozsahu. Jde o první marketingovou spolupráci projektu TouchPoint, iniciovaného Letištěm Praha. „Tato platforma si klade za cíl oslovit co nejvyšší počet potenciálních návštěvníků na bonitních trzích, které mají s Prahou přímé letecké spojení,“ uvedla.
Do New Yorku má Praha přímé letecké spoje zajišťované aerolinkami Delta Airlines a United Airlines, a také spojení z nedaleké Philadelphie, kam létají American Airlines.
Kampaň je postavena na sdělení, že to nejlepší návštěvníci uvidí až v momentě, kdy Prahu a Středočeský kraj zažijí na vlastní kůži. Na více než deseti vizuálech z ikonických míst ČR jsou části fotografie záměrně nerozeznatelné a doplněné pouze krátkým motivačním textem vybízejícím nejen k prohlížení fotografií, ale především k návštěvě destinace.
Českou republiky navštíví každoročně přes půl milionu turistů ze Spojených států, což je řadí na páté místo na žebříčku zahraničních turistů. „Platí za velmi bonitní klientelu, která si ráda dopřeje pohodlí hotelů nejvyšší kategorie. Nakupují cestovatelské balíčky a nešetří spropitným. V ČR je kromě Prahy lákají UNESCO památky a historie ‚starého kontinentu‘, kulinářské zážitky, české pivo, ale i české umění, design a klasická hudba,“ dodala ředitelka Institutu turismu Markéta Vogelová.
Vážení čtenáři, Váš oblíbený portál Celyoturismu.cz bude v horizontu 3 měsíců uzavřen. To podstatné z cestovního ruchu – vývoj, statistiky, analýzy, legislativní problematiku atd. – proto nově najdete na zpravodajském portálu Hospodářské komory ČR www.komoraplus.cz a také ve...
První velká incomingová akce na podporu návštěvnosti České republiky po pandemii covid-19. Tak vnímají odborníci na cestovní ruch z celého světa Czech Republic Travel Trade Day (TTD) 2022. Ve spolupráci s Destinační agenturou Živý kraj ho uspořádala...
Webové stránky destinace Český Krumlov Region zabodovaly jako jedny z nejlepších v republice v soutěži Zlatý erb. V kategorii měst a obcí se umístily na druhé příčce v rámci Ceny místopředsedy vlády pro digitalizaci za nejlepší turistickou prezentaci. Ocenění se předávala...