Moravské památky budou součástí světové marketingové kampaně

Moravské památky dostaly příležitost stát se součástí kampaně, kterou společně organizuje Centrum světového dědictví UNESCO a společnost National Geographic. Projekt má za cíl prezentovat vybrané evropské památky v severní Americe a Číně a přilákat více turistů do různých koutů Evropy.

Moravské památky dostaly příležitost stát se součástí kampaně, kterou společně organizuje Centrum světového dědictví UNESCO a společnost National Geographic.

Projekt byl v uplynulých dnech představen během 4. ročníku workshopu World Heritage Journeys of Europe, který proběhl v Litevském Vilniusu. Vybrané evropské památky ze Seznamu UNESCO budou představovány v rámci čtyř příběhových linií: Romantická Evropa, Královská Evropa, a dále Podzemní Evropa a Antická Evropa. Za Českou republiku bude organizován agenturou CzechTourism.

„CzechTourism na tomto projektu spolupracuje, protože velmi efektně doplňuje náš dlouhodobý positioning Česko – země příběhů. Kromě webových stránek, které budou prezentovat dané lokality a další subjekty cestovního ruchu, bude realizována kampaň v severní Americe a Asii. Projekt má fungovat i jako platforma pro lokální spolupráci a také pro spolupráci mezi zapojenými památkami,“ uvedl produkt manažer pro kulturní turismus agentury CzechTourism Miroslav Klusák.

Příležitost stát se součástí mezinárodní marketingové kampaně na vzdálených trzích dostala Kroměříž (Královská Evropa) a Lednicko-valtický areál (Romantická Evropa). Kroměříž se bude prezentovat vedle francouzského Versailles, italské Caserty či španělského královského paláce v Aranjuez. Lednicko-valtický areál se dostal do společnosti s Mont Saint Michel ve Francii, Wachau v Rakousku nebo historickým centrem belgických Brugg.

„Jedná se o zajímavý výběr památek a moravské památky mají v projektu velmi výhodnou pozici. Projekt je nyní v druhé fázi a finalizují se obsahy za jednotlivé lokality a první verze webu. Asijská kampaň bude uspořádána v rámci čínsko – evropského roku cestovního ruchu. Velkým plusem je i zapojení European Travel Commission, české památky díky tomu získají na vzdálených trzích velkou konkurenční výhodu,“ dodal Klusák.

Foto: CzechTourism

 

Nejnovější články z rubriky Asie

Foto: Shutterstock.com

Celyoturismu.cz končí, cestovní ruch se přesouvá na Komoraplus.cz

Vážení čtenáři, Váš oblíbený portál Celyoturismu.cz bude v horizontu 3 měsíců uzavřen. To podstatné z cestovního ruchu – vývoj, statistiky, analýzy, legislativní problematiku atd. – proto nově najdete na zpravodajském portálu Hospodářské komory ČR www.komoraplus.cz a také ve...

Číst více
Foto: Shutterstock.com

Praha získá díky FlyArystan přímé spojení s Kazachstánem

Kazašská nízkonákladová společnost FlyArystan spustí od 12. června přímé spojení mezi Prahou a kazašským Aktau. Odlety Airbusu A320 pro 180 cestujících jsou plánované vždy v neděli, od 6. července přibude ještě čtvrteční let. Dopravce si Českou republiku vybral jako...

Číst více
Foto: Shutterstock.com

Ras Al Khaimah – emirát na špici

Ras Al Khaimah doslova znamená špička stanu. Tento emirát skutečně na mapě tvoří severní špičku Spojených arabských emirátů, s nimiž sousedí se všemi vyjma Abu Dhábí. Místo na špici má ovšem i z hlediska udržitelnosti a zážitků.

Číst více