Nový Průvodce po barokním Česku agentury CzechTourism získal první cenu soutěže TuristPropag v kategorii turistická informace roku 2017. Uspěl tak v konkurenci více než 180 publikací. Ediční řada agentury CzechTourism si v uplynulém měsíci připsala i další úspěchy – její kalendář „Barokní Česko 2017″ byl oceněn hned v rámci dvou soutěží, v odborné soutěži bodoval i B2B katalog.
Průvodce po barokním Česku obsahuje mimo jiné originální schématické plánky, podle kterých se individuální cestovatel může lépe zorientovat ve vybrané destinaci. Soutěž TuristPropag, ve které bedekr CzechTourism ovládl svoji kategorii, pořádají Asociace turistických informačních center České republiky (A.T.I.C. ČR), Svaz měst a obcí, Asociace cestovních kanceláří ČR, Asociace turistických regionů ČR společně se Zlatým pruhem Polabí a dalšími partnery.
Průvodce po barokním Česku
Průvodce po barokním Česku získal první cenu v soutěži TuristPropag
Kalendář Barokní Česko 2017 uspěl v prestižní soutěži „Příběhy a umění – Kalendář 2017″, konané pod záštitou Ministerstva kultury ČR, Hlavního města Prahy a Svazu měst a obcí České republiky. Porota grafických designérů, marketérů, vydavatelů a fotografů pod vedením Alana Záruby ocenila na kalendáři z produkce oddělení edice agentury CzechTourism „velkorysou obrazovou výpravu kalendáře prezentující barokní fenomény Česka doplněnou funkční minimalistickou typografickou úpravou“.
B2B katalog
B2B katalog byl v soutěži Fénix content marketing oceněn druhým místem v kategorii Jednorázová média (katalog)
Cenu za přínos cestovnímu ruchu převzal Tomáš Seidl, vedoucí edice CzechTourism, který je společně s Pavlem Dvořákem z vydavatelství MCU spoluautorem layoutu. V rámci jeho přípravy bylo využito jedinečných fotografií pořízených z dronů.
Kalendář Barokní Česko 2017
Kalendář Barokní Česko 2017 uspěl v soutěžích „Příběhy a umění – Kalendář 2017″ a „Fénix content marketing“
Kalendář zaujal i porotu soutěže Fénix content marketing, která vybírá nejlepší počiny firem z pohledu obsahu, poctivé práce a kreativity. Kalendář získal třetí místo v kategorii jednorázových médií (firemní kalendář) a CzechTourism si ze soutěže odnesl ještě druhé místo v kategorii jednorázová média (katalog) za svůj B2B katalog. Zcela nový koncept B2B katalogu agentury CzechTourism funguje jako praktický nástroj a informační materiál pro vzájemnou obchodní spolupráci, a to především na zahraničních trzích.
Vážení čtenáři, Váš oblíbený portál Celyoturismu.cz bude v horizontu 3 měsíců uzavřen. To podstatné z cestovního ruchu – vývoj, statistiky, analýzy, legislativní problematiku atd. – proto nově najdete na zpravodajském portálu Hospodářské komory ČR www.komoraplus.cz a také ve...
První velká incomingová akce na podporu návštěvnosti České republiky po pandemii covid-19. Tak vnímají odborníci na cestovní ruch z celého světa Czech Republic Travel Trade Day (TTD) 2022. Ve spolupráci s Destinační agenturou Živý kraj ho uspořádala...
Webové stránky destinace Český Krumlov Region zabodovaly jako jedny z nejlepších v republice v soutěži Zlatý erb. V kategorii měst a obcí se umístily na druhé příčce v rámci Ceny místopředsedy vlády pro digitalizaci za nejlepší turistickou prezentaci. Ocenění se předávala...