Nové hotelové trendy ve Philipsu

Nizozemský koncern Royal Philips Electronics je jednou z největších elektronických společností na světě a největší elektronickou společností v Evropě. Celkem 165 300 tisíc zaměstnanců společnosti působí ve více než 60 zemích a v téměř 60 různých oborech. Philips zaujímá vedoucí světovou pozici v oboru digitální technologie pro televize a obrazovky. Vlastní prvotřídní řešení v oblasti osvětlení, lékařských systémů a domácích a osobních spotřebičů, kde jsou hlavním klíčem úspěchu zejména investice do designu a nových materiálů. V ČR působí Royal Philips Electronics od roku 1990. Organizačně spadá do regionu EMEA zahrnujícího země Evropy, Středního východu a Afriky. Společnost sídlí v administrativním centru v Praze 5 – Stodůlkách. S jedním z vedoucích manažerů společnosti Philips ČR panem Ing. Pavlem Kašparem jsme si povídali o nových trendech, které přináší tato společnost do našich hotelů a dalších ubytovacích kapacit.

Dnešním trendem je již jednoznačně výbava hotelů, ale i menších penzionů televizory se speciální výbavou. Donedávna stačilo hoteliérům pouze postavit do pokoje nějaký televizor a splnit hostu standardní, a tudíž nutnou podmínku jakéhosi luxusu. Host se samozřejmě snažil dostat z televizoru co nejvíce, a tak zkoušel různě vstupovat do „menu“ nabídky programů, nebo naladit další programy. Technickému personálu hotelu tak pouze přidělával práci – dát programovou nabídku opět do původního stavu pro dalšího hosta.

Proto společnost Philips nabízí opravdu velmi širokou řadu televizorů právě s tzv. hotelovým modem, který umožní personálu naladit TV programy v žádoucím pořadí, omezit maximální hlasitost, což jistě je důležitá vlastnost pro to, aby se vzájemně hosté nerušili. Televizor se po zapnutí přepne na předem určený kanál. U mezinárodních hotelů to může být třeba zpravodajský kanál CNN, nebo místní informační kanál o službách hotelu, pamětihodnostech místa a podobně. Hosté mohou sledovat teletext v několika jazycích a díky připojení externího reproduktoru lze zvuk snadno instalovat také v koupelně. Některé modely mají i další technická vylepšení. Jsou to například hodiny na předním panelu, budík zabudovaný v televizoru, FM radio, nebo uvítací zpráva pro hosta.

Klasické televizory s kulatou obrazovkou jak v tradičních rozměrech, tak i v širokoúhlém rozměru 16 : 9 bude postupně nahrazovat plochá obrazovka, což je všeobecný trend i u běžných komerčních televizorů. Stále více se dnes prosazují televizory s LCD obrazovkou, které mají velice praktický rozměr, a navíc se dají zavěsit na zeď. Zvláštním a výjimečným typem jsou plazmové obrazovky, které nabízíme hotelům do lobby, nebo do prezidentských apartmá, ale nebráníme se ani nabídce do všech pokojů. Prozatím jsou ceny stále vysoké, ale při současném klesajícím trendu cen elektroniky všeobecně se dá očekávat poptávka po takových výrobcích ve zvýšené míře v nedaleké budoucnosti.

Pod označením MIRROR TV se skrývá převratná technologie ve vybavení hotelových pokojů. Jedná se o multifunkční model televizoru, který je zrcadlem, ale v okamžiku zapnutí se stává plně funkčním televizorem. Jeden z modelů má také dělenou obrazovku se zrcadlem, takže host může sledovat televizní program a zároveň se věnovat osobní hygieně. Mirror TV může sloužit také jako samostatný monitor pro připojení laptopu, nebo plní funkci monitoru pro sledování internetu.

Všechny modely systémových televizorů Philips jsou rovněž kompatibilní s Pay TV systémy. Tento způsob zábavy a komunikace má svou budoucnost. Hostům umožní sledování filmů v určitém čase, přehrávání videoher, sledování internetu, čtení e-mailové pošty nebo přináší praktické informace o počasí, dopravní situaci, stavu hotelového účtu či nabídce hotelových služeb. Pro hotely má Pay TV systém i provozně-technický význam. Hosty informuje například o službách, personál o stavu minibaru, ale funkcí a jejich využití je mnohem, mnohem víc.

Společnost Philips ČR je díky své široké nabídce výrobků, jež splňují i ty nejnáročnější kritéria srovnání a zároveň aktuální nároky na hotelové trendy, vhodným partnerem pro vybavení a modernizaci celého spektra ubytovacích kapacit v celé České republice.

-lgs-

Nejnovější články z rubriky
Warning: Undefined array key 0 in /data/web/virtuals/367104/virtual/www/domains/dragonboatevents.cz/wp-content/themes/komora/single.php on line 264

Warning: Attempt to read property "name" on null in /data/web/virtuals/367104/virtual/www/domains/dragonboatevents.cz/wp-content/themes/komora/single.php on line 264


Warning: Undefined array key 0 in /data/web/virtuals/367104/virtual/www/domains/dragonboatevents.cz/wp-content/themes/komora/single.php on line 267

Warning: Attempt to read property "slug" on null in /data/web/virtuals/367104/virtual/www/domains/dragonboatevents.cz/wp-content/themes/komora/single.php on line 267
Foto: Shutterstock.com

Celyoturismu.cz končí, cestovní ruch se přesouvá na Komoraplus.cz

Vážení čtenáři, Váš oblíbený portál Celyoturismu.cz bude v horizontu 3 měsíců uzavřen. To podstatné z cestovního ruchu – vývoj, statistiky, analýzy, legislativní problematiku atd. – proto nově najdete na zpravodajském portálu Hospodářské komory ČR www.komoraplus.cz a také ve...

Číst více
Foto: CzechTourism

Zahraniční odborníci na cestovní ruch poznali Karlovarský kraj

První velká incomingová akce na podporu návštěvnosti České republiky po pandemii covid-19. Tak vnímají odborníci na cestovní ruch z celého světa Czech Republic Travel Trade Day (TTD) 2022. Ve spolupráci s Destinační agenturou Živý kraj ho uspořádala...

Číst více
Foto: Shutterstock.com

Tři pilíře německé propagace a pár zajímavých čísel

Nejen tři inspirační videa, ale i zajímavá čísla o turistice z České republiky představil minulý týden ředitel Německé turistické centrály (DZT) v Praze Jan Pohaněl na setkání s novináři.

Číst více