Nové trendy v prezentaci ubytovacích kapacit na internetu

Tak zněl název semináře, který v rámci doprovodného programu veletrhu MADI vedl Miloslav Pecho, marketingový ředitel hotelové společnosti EuroAgentur Hotels & Travel. Přednáška v mnohém navazovala na jeho loňskou prezentaci konanou při stejné příležitosti.

Miloslav Pecho

Úvodem Pecho připomněl některá základní pravidla související s efektivní webovou prezentací hotelového subjektu. Zdůraznil důležitost kompletních informací (kdo, kde, s kým, za kolik) a charakterizoval vlastnosti hlavní internetové stránky, která by měla být designově přístupná, uživatelsky přívětivá a uceleně strukturovaná bez zbytečných „úniků“. Mezi nové trendy v obsahové části hotelové prezentace zařadil například tzv. „5 důvodů, proč s námi“ (zveřejnění pohnutek, proč zvolit právě ten či onen hotel), využití referencí, hodnocení, různých blogů a tiskových zpravodajství nebo zařazení odlehčovacích a upoutávacích ilustrativních obrázků. Akcentoval také grafickou úpravu textů (tučné či barevné písmo) či nutnost neustále rozšiřovat a aktualizovat obsah stránek.

Pokud jde o multimediální oblast webových stránek, Pecho vyzdvihl především flashové kampaně, zařazení anket, soutěží a her, využití interaktivních a satelitních map, trasovačů, videí (snímky „s příběhem“ představující interiér i exteriér hotelu; videa z YouTube) nebo prezentací na SlideShare. Neopomněl ani další účinné nástroje, jako třeba virtuální prohlídky 360 °, Street View či fotografie a videa v mapách. To vše by mělo být zabaleno v atraktivní, přívětivé, a hlavně přehledné formě. Závěrem Pecho zmínil loňský průzkum provedený agenturou DoubleClick, který zjišťoval vliv jednotlivých reklamních kanálů na finální rozhodnutí o výběru dovolené nebo ubytování. Téměř 46 % respondentů uvedlo, že na jejich konečné rozhodnutí měly největší vliv informace na webových stránkách daného hotelu nebo cestovní kanceláře. Z výzkumu dále vyplynulo, že 67 % respondentů, kteří v posledních šesti měsících zakoupili zájezd či ubytování, se s konkrétní nabídkou seznámilo prostřednictvím internetu. 65 % tázaných pak uvedlo, že preferují přímou komunikaci s hotelem.

Text a foto: -japo-

Nejnovější články z rubriky
Warning: Undefined array key 0 in /data/web/virtuals/367104/virtual/www/domains/dragonboatevents.cz/wp-content/themes/komora/single.php on line 264

Warning: Attempt to read property "name" on null in /data/web/virtuals/367104/virtual/www/domains/dragonboatevents.cz/wp-content/themes/komora/single.php on line 264


Warning: Undefined array key 0 in /data/web/virtuals/367104/virtual/www/domains/dragonboatevents.cz/wp-content/themes/komora/single.php on line 267

Warning: Attempt to read property "slug" on null in /data/web/virtuals/367104/virtual/www/domains/dragonboatevents.cz/wp-content/themes/komora/single.php on line 267
Foto: Shutterstock.com

Celyoturismu.cz končí, cestovní ruch se přesouvá na Komoraplus.cz

Vážení čtenáři, Váš oblíbený portál Celyoturismu.cz bude v horizontu 3 měsíců uzavřen. To podstatné z cestovního ruchu – vývoj, statistiky, analýzy, legislativní problematiku atd. – proto nově najdete na zpravodajském portálu Hospodářské komory ČR www.komoraplus.cz a také ve...

Číst více
Foto: CzechTourism

Zahraniční odborníci na cestovní ruch poznali Karlovarský kraj

První velká incomingová akce na podporu návštěvnosti České republiky po pandemii covid-19. Tak vnímají odborníci na cestovní ruch z celého světa Czech Republic Travel Trade Day (TTD) 2022. Ve spolupráci s Destinační agenturou Živý kraj ho uspořádala...

Číst více
Foto: Shutterstock.com

Tři pilíře německé propagace a pár zajímavých čísel

Nejen tři inspirační videa, ale i zajímavá čísla o turistice z České republiky představil minulý týden ředitel Německé turistické centrály (DZT) v Praze Jan Pohaněl na setkání s novináři.

Číst více