V Praze se sešlo více než 600 profesionálů z kongresového průmyslu
Koncem září hostila metropole 619 profesionálů z odvětví MICE, kteří do Prahy zavítali v rámci série setkání M&I Forums – M&I Forum Europe Autumn 2016. Během čtyřdenní akce, konané od 26. do 30. září, se 329 evropských nákupčích setkalo s 290 poskytovateli konferenčních služeb z celého světa. Odpolední networkingové aktivity navíc přinesly možnost seznámit se s nabídkou služeb a prostor vhodných pro konání akcí nejrůznějšího typu a rozsahu.

V rámci fóra proběhlo více než 14 500 předem sjednaných individuálních dopoledních meetingů. Pro účastníky ale byly připraveny i jiné networkingové aktivity, které pro ně zorganizoval Royal Prague Travel ve spolupráci se společností AIM Group International, obstarávající letištní transfery, přepravu na galavečeře a uvítací recepce včetně jízdy historickou tramvají. Delegáti tak na vlastní kůži mohli zažít bohatou nabídku incentivních a skupinových aktivit, které Praha nabízí. Patřily mezi ně například Trabant rallye, exkurze a ochutnávky piva či rafting na Vltavě. Ubytování účastníkům fóra poskytl hotel Hilton Prague hostící také veškeré oficiální meetingy a zahajovací slavnostní večeři. Delegáti kromě toho navštívili i prostory paláce Žofín a Fora Karlín, kde probíhaly následné galavečeře, a také Lobkowiczkého paláce, který hostil uvítací recepci pro druhou skupinu nákupčích. V Lobkowiczkém paláci navíc účastníky uvítal osobně princ William Lobkowicz.
„Každé jednotlivé setkání v rámci M&I Forums si klade za cíl rozvíjet spolupráci a obchodní příležitosti prostřednictvím formálních i neformálních meetingů. Různorodé prostory, ve kterých tyto meetingy v Praze probíhaly, navíc umožnily představit delegátům ohromný potenciál města jako kongresové destinace, podnítily interakce mezi účastníky a poskytly možnost navzájem se lépe poznat,“ řekl Richard Barnes, CEO společnosti Worldwide Events, která M&I Forums pořádá.
Během M&I Forums se také rozdávala ocenění. Každý z účastníků byl požádán, aby ohodnotil svá jednotlivá setkání, a určil tak ty nejlepší z řad delegátů. Tito delegáti byli poté v rámci dvou galavečerů v paláci Žofín a Foru Karlín vyhlášeni a oceněni. Titul „The Most Valuable Buyer“, udělovaný na základě hlasování dodavatelů, putoval k Lucy Eden ze společnosti Eden Essential Events (Velká Británie) a Michaelu Schwarzovi z European Travel & Events (Německo). Ocenění „Leading Sales Professional“, udělované na základě hlasování nákupčích, získal Thomas Pichler zastupující společnost 25hours Hotel Vienna at MuseumsQuartier a Carlos Ramos ze společnosti TOPMIC Turismo Portugal.
 |
 |
Tým Prague Convention Bureau již od roku 2015 pracoval na tom, aby jedno ze setkání v rámci M&I Forums mohlo probíhat v Praze, a přineslo tak metropoli do budoucna více než 86 milionů eur. Tato suma je založena na výzkumu M&I Forums, dle kterého zúčastnění delegáti uspořádají v Praze během následujících tří let odhadem na 854 dalších eventů. Účast každého z nákupčích navíc vyžaduje jeho předchozí kvalifikaci. O té rozhoduje tým M&I Forums na základě jeho obchodních aktivit v předchozích 12 měsících, čímž je zaručena kontinuální kvalita celé série M&I Forums. Prague Convention Bureau zajišťovalo účastníkům v rámci fóra bezplatný informační servis o kongresové infrastruktuře města. Kromě brožur a map mohli účastníci získat typický český hlavolam, ježka v kleci, nebo se podívat na metropoli skrze virtuální realitu díky 360o videím projektu Kudy z nudy.
M&I Forums navíc letos slaví 10. výročí své existence. K této příležitosti připravila DMC společnost Maxin Prague ve spolupráci s místními dodavateli služeb a cateringem Hilton Hotels na poslední společný večer znamenitou galavečeři s doprovodným programem. V duchu oslav budou probíhat i další setkání v příštím roce plánována v Cancúnu, Disneylandu, Dubaji, Seville, Helsinkách a Banffu v Kanadě. Více informací k akcím naleznete také na webových stránkách M&I Forums www.mi-forums.com.
www.pragueconvention.cz
