Novinky z kongresové Prahy

Vybrané aktivity Prague Convention Bureau
pro rok 2014

Prague Convention Bureau (PCB) plánuje v roce 2014 na 70 marketingových aktivit jak na domácím, tak na zahraničním trhu. Mezi aktivity organizace patří především marketingová podpora svých členů, získávání asociačních či korporátních eventů do Prahy, účast na zahraničních veletrzích a také organizace fam, press a sales tripů.

Cílem PCB je dostat Prahu zpátky mezi deset nejlepších světových kongresových destinací na žebříčku Mezinárodní kongresové a konferenční asociace ICCA. Do roku 2020 by se pak Praha měla umístit v první pětce.

V současné době sdružuje PCB 70 členů z řad hotelů, konferenčních zařízení, organizátorů akcí, restaurací, cateringových společností a ostatních dodavatelů konferenčních služeb. Mnohé z marketingových aktivit PCB jsou pořádány právě ve spolupráci s vybranými členskými subjekty. Jedná se především o fam a press tripy do Prahy, v rámci nichž se účastníci seznamují s destinací. Členové PCB tak mají možnost zapojit se do pořádání těchto akcí a prezentovat své služby vybraným zahraničním nákupčím nebo novinářům z oblasti MICE.

Součástí fam tripů, tedy edukačních cest pořádaných pro zahraniční nákupčí, bývají často workshopy a networkingové večeře, v rámci nichž mohou členové PCB navazovat kontakty s vybranými nákupčími. V roce 2014 plánuje PCB ve spolupráci se svými členy uspořádat alespoň dva fam tripy pro vybrané evropské nákupčí a jeden pro nákupčí americké.

Zapojí-li se členové do pořádání press tripu organizovaného PCB, mají možnost představit novinářům své unikátní prostory či služby, a získat tak PR výstup v předních světových MICE médiích. V minulých letech pořádalo PCB společně se svými členy press tripy pro vybraná evropská MICE média, jako např. Conference and Incentive Travel Magazine, Travel Daily News, Focus on Travel News, Meet In, Møde & Eventmagasinet, GMI Portal, ICJ MICE Marketing nebo MEP. Na letošní rok jsou opět naplánovány čtyři press tripy pro vybraná evropská MICE média. Kromě účasti na několika vybraných mezinárodních veletrzích, jako např. IMEX Frankfurt, AIBTM, IMEX America nebo EIBTM, Prague Convention Bureau, má letos rovněž v plánu uspořádat další úspěšné networkingové akce pro nákupčí, tentokrát kromě USA také ve Velké Británii.

Chcete se stát také aktivním členem Prague Convention Bureau, a zapojit se tak do pořádání nejrůznějších akcí? Neváhejte nás kontaktovat na adrese: info@pragueconvention.cz.


Nový člen Prague Convention Bureau

 V listopadu PCB s radostí přivítalo ve svých řadách společnost Stones Catering, která rozšířila skupinu platinových členů


10 důvodů, proč být členem
Prague Convention Bureau

1. Být vidět

Marketingová prezentace společnosti na webu PCB, v Meeting Planners Guidu, v e-newsletterech, na sociálních sítích, na MICE veletrzích, workshopech, sales tripech, v PR článcích apod.

2. Zvýšit prestiž své organizace

Být součástí sdružení kvalitních dodavatelů kongresových a konferenčních služeb, kteří dodržují etické normy a dbají na vzájemný respekt.

3. Podpořit prezentaci Prahy jako kongresové destinace

Podíl na budování image destinace v zahraničí, příspěvek na propagaci Prahy jako kongresové destinace.

4. Získávat nové klienty a MICE poptávky

Zvýšení obchodních příležitostí své společnosti prostřednictvím fam tripů, roadshow, workshopů, veletrhů a sales tripů.

5. Networking se členy a profesionály z oboru

Prostřednictvím setkání se všemi členy každé 2 měsíce v rámci neformálních snídaní nebo specializovaných seminářů a jiných akcí.

6. Mít přístup k statistickým datům kongresového průmyslu, informacím z oboru a vzdělávání v oboru

Pravidelné zasílání měsíčních e-newsletterů, PCB Infa – krátkých týdenních zpráv, výsledků sběru statistických dat a analýz kongresového průmyslu, možnosti účasti na vzdělávacích seminářích se zahraničními profesionály z oboru.

7. Mít podporu při komunikaci s městem a veřejným sektorem

Při žádostech o kongresové jízdné zdarma, o finanční podporu na kandidatury, o podpůrné dopisy, záštity apod.

8. Mít k dispozici marketingové materiály

Možnost získat mapy, brožury, destinační prezentaci a jiné propagační materiály k volnému užití.

9. Mít mediální podporu

Pomůžeme vám s tvorbou tiskových zpráv, jejich rozesíláním a kontaktováním jak lokálních, tak zahraničních médií a zároveň jejich publikováním na webu a sociálních sítích PCB.

10. Podpořit pozitivní, efektivní a zapálený tým PCB


Materiály na této straně připravila
Lucie Rajdlová
, Prague Convention Bureau
 

www.pragueconvention.cz

Nejnovější články z rubriky Incoming

Foto: Shutterstock.com

Celyoturismu.cz končí, cestovní ruch se přesouvá na Komoraplus.cz

Vážení čtenáři, Váš oblíbený portál Celyoturismu.cz bude v horizontu 3 měsíců uzavřen. To podstatné z cestovního ruchu – vývoj, statistiky, analýzy, legislativní problematiku atd. – proto nově najdete na zpravodajském portálu Hospodářské komory ČR www.komoraplus.cz a také ve...

Číst více
Foto: CzechTourism

Zahraniční odborníci na cestovní ruch poznali Karlovarský kraj

První velká incomingová akce na podporu návštěvnosti České republiky po pandemii covid-19. Tak vnímají odborníci na cestovní ruch z celého světa Czech Republic Travel Trade Day (TTD) 2022. Ve spolupráci s Destinační agenturou Živý kraj ho uspořádala...

Číst více
Foto: Shutterstock.com

Praha získá díky FlyArystan přímé spojení s Kazachstánem

Kazašská nízkonákladová společnost FlyArystan spustí od 12. června přímé spojení mezi Prahou a kazašským Aktau. Odlety Airbusu A320 pro 180 cestujících jsou plánované vždy v neděli, od 6. července přibude ještě čtvrteční let. Dopravce si Českou republiku vybral jako...

Číst více