Online

Foto: Shutterstock.com

Umění skončit business včas

V businessu je potřeba zajisté být zdravě optimistický, ale také vědět, kdy je třeba skončit. Pro mnohé podnikatele v cestovním ruchu bohužel již nastala fáze, kdy je potřeba vážit další kroky. Insolvence je slovo, které musí...

Číst více
Foto: Shutterstock.com

Vouchery jako možné nástroje restartu poptávky v turismu

Doba covidová decimuje turismus. To je prostý fakt. Většina z nás se ptá, jak z toho ven. Instantní recepty bohužel nefungují a hodnotit budoucí vývoj cestovního ruchu by bylo velmi naivní a podobné věštění z křišťálové koule. Nicméně na základě...

Číst více
Foto: Shutterstock.com

Pomoc českému kongresovému průmyslu! – CzechTourism nabízí virtuální kongresovou platformu zdarma

Agentura CzechTourism nabízí koronavirem zdecimovanému sektoru kongresového průmyslu v České republice pomoc v podobě virtuální platformy pro prezentace a veletrhy. S využitím virtuální platformy Eventtia, kterou pro tyto účely koupila, nabízí společnostem podnikajícím v MICE odvětví možnost účasti na sérii...

Číst více
Foto: Shutterstock.com

Virtuální setkávání – náhražka i trend

Covid proměnil kongresy a konference větší měrou než kterýkoliv jiný typ cestovního ruchu. Klasické konference se prakticky nedají dělat vůbec. Víc než kde jinde nastupuje internet. Jako náhrada i trend: má své výhody pro pořadatele i účastníky, a to...

Číst více

Novinky GEOFUNu – 11/2020

Středověk zážitkem! Taky jste se ve škole učili dějepis z učebnic podle časové osy a nejdůležitější bylo našprtat se data narození a úmrtí panovníků nebo významných bitev? V Říčanech to už jde i jinak! S Muzeem Říčany můžete do historie přímo...

Číst více
Foto: Shutterstock.com

Hybridní eventy: ekonomicky nezajímavá nutnost?

Zlatá střední cesta nebo taky nezbytný kompromis. Tak by se dala stručně shrnout filozofie hybridních eventů, které v sobě kombinují výhody virtuálních i „face-to-face" meetingů. Nevznikly sice v reakci na koronavirovou krizi, jejich popularita ale kvůli ní vzrostla....

Číst více

Jak efektivně využívat nástroje na sledování cen konkurence

Nástroje na sledování cen konkurence na různých veřejných portálech (tzv. rate shopper) jsou již dnes naprostou samozřejmostí u mnoha hotelů. Na výběr mají ubytovací zařízení z celé škály produktů od tradičních stabilních poskytovatelů, které jsou na trhu...

Číst více
Foto: Shutterstock.com

Pořádáte on-line i off-line konferenci? Zapojte do ní LinkedIn a získejte náskok před konkurencí

LinkedIn je tu s námi již od roku 2002. Dlouho byla tato platforma poměrně opomíjená. To se ale začíná měnit od roku 2017, kdy tuto profesní sociální síť koupil technologický gigant Microsoft. Obzvláště v posledním roce přibyly...

Číst více

CK opět posílily on-line a call centra

V souvislosti s uzavřením poboček v rámci zpřísnění vládních opatření v boji proti koronaviru cestovní kanceláře (CK) posílily on-line prodej i call centra. Přestože zájem klientů je nižší než touto dobou v předchozích letech, zájezdy lidé kupují. Nyní se nejčastěji...

Číst více

Stoupá zájem o zájezdy k moři na poslední chvíli

Zájem o cestování do zahraničí na poslední chvíli se mezi Čechy v posledních týdnech zvýšil. Oblíbené destinace na last minute dovolenou jsou například Egypt nebo Tunisko. Tyto dovolené jsou často spojené s negativním testem na koronavirus, uvedl mluvčí...

Číst více