Online

Foto: Shutterstock.com

Etiketa v době onlinové

I v dnešní covidové době můžete během online schůzek prostřednictvím různých aplikací vytvořit skvělé zážitky. Zoom a jemu podobné aplikace jsou mocným nástrojem pro propojení vašeho týmu a klientů, byť jsou libovolně daleko. I když zůstanete doma, můžete být...

Číst více
Foto: COURTYARD BY MARRIOTT PRAGUE AIRPORT

Courtyard by Marriot Prague Airport představuje profesionální studio pro virtuální a hybridní eventy

Řetězec Courtyard by Marriott společně s partnerskou společností Livebox Event Production představuje již druhé profesionální hotelové studio pro on-line a hybridní eventy. Na základě úspěšné realizace studia v brněnskám hotelu Courtyard by Marriott a díky vysoké poptávce po této...

Číst více
Foto: Shutterstock.com

ERV: Koronavirus vzkřísil nákupy pojištění přes telefon

Trendem posledních let bylo sjednávání cestovního pojištění přes internet. ERV Evropské pojišťovně každoročně podíl online koupených pojištění rostl zejména na úkor sjednávání přes telefon. Na přelomu let 2019 a 2020 tvořil telefon jen zhruba desetinu přímého...

Číst více
Foto: Shutterstock.com

Nové obchodní a marketingové příležitosti pro lázeňské hotely 

Odmyslíme-li si aktuální zákaz poskytovat služby samoplátcům, mají lázeňské a wellness hotely mají možnost nabídnout klientovi tematicky laděný pobyt. Mají tedy určitým způsobem výhodu oproti hotelům, které se soustřeďují pouze na přenocování. Klient v takovém hotelu hledá...

Číst více
TMV / Gänsicke

B2B workshop GTM Germany Travel Mart letos online

Aktuální trendy a strategické přístupy k oživení turistického incomingu v post-koronavirové době jsou leitmotivy letošního workshopu GTM Germany Travel Mart (GTM) pořádaného Německou turistickou centrálou (DZT). Nejvýznamnější B2B akce pro německý turistický incoming se uskuteční ve dnech 27. až...

Číst více
Foto: Shutterstock.com (montáž: COT group)

Travelcon má za sebou pátý ročník

Letošní online ročník odborné konference pořádané tradičně Jihočeskou centrálou cestovního ruchu a destinační společností Českobudějovicko-Hlubocko se zaměřil především na možnosti restartu turismu po koronavirové krizi. Součástí bylo také vyhlášení výsledků Velké ceny cestovního ruchu 2020/2021.

Číst více
Foto: COT, logo: Beskydhost

VCCR 2020/2021, Nejlepší turistický produkt, 3. místo: Po medvědích tlapkách

Číst více
Foto: Svazek obcí Mikroregionu Mohelnicko

VCCR 2020/2021, Nejlepší turistický produkt, 2. místo: Cyklotrasa Ochutnej Moravu na kole

Číst více
Foto: Destinační management Hradecko

VCCR 2020/2021, Nejlepší turistický produkt, 1. místo: Hradec Králové a Hradecko se lvem Gustíkem

Číst více
Foto: VIVA travel

VCCR 2020/2021, Nejlepší elektronický projekt, 3. místo: VIVA travel

Číst více