Na konci minulého roku představila agentura CzechTourism Českou republiku jako atraktivní turistickou destinaci na strategicky významném zdrojovém trhu Blízký východ, konkrétně v Kuvajtu, Íránu a Spojených arabských emirátech.
Agentura CzechTourism uspořádala ve spolupráci s velvyslanectvím České republiky v Kuvajtu, Íránu a Spojených arabských emirátech propagační akci „Czech Republic – Land of Stories Blízký východ 2017″. Celá road show se skládala ze tří workshopů ve třech strategických zemích v regionu Perského zálivu, a to ve městech Kuvajt, Teherán a Dubaj. Průběh těchto akcí byl ve všech městech totožný, tedy blok prezentací a B2B jednání.
Prezentace byla zaměřena především na představení hlavních produktů České republiky jako cílové destinace pro klienty místních touroperátorů. Zaměřila se na rodinnou dovolenou v kombinaci s lázeňstvím, wellness a luxury. Další část byla věnována vízové problematice s prezentacemi zástupců konzulární sekce jednotlivých velvyslanectví. Poté došlo k představení celkem sedmi českých partnerů – touroperátorů, lázní a poskytovatelů doplňkových služeb. Program následně přešel v B2B jednání mezi českými a místními účastníky. Každá z pracovních akcí byla doprovázena neformálním networkingovým setkáním pro významné partnery z cestovního ruchu ve spolupráci s příslušnými zastupitelskými úřady. Celé akce se ve všech třech městech zúčastnilo více než 320 významných touroperátorů, cestovních kanceláří a médií z oblasti turismu.
Blízký východ je dalším teritoriem, kde CzechTourism loni posílil propagaci České republiky a nabídl podnikatelům a regionům možnost prezentovat svou nabídku lokálním obchodním partnerům. „Příprava road-show reaguje na dynamický vývoj tohoto teritoria, který potvrzuje i sílící poptávka ze strany českých i zahraničních partnerů. Důležitá je samozřejmě také predikce výjezdů, které uvádějí, že například příjezdy turistů ze Spojených arabských emirátů budou generovat nejvyšší nárůsty právě do střední a východní Evropy,“ doplňuje ředitelka zahraničních zastoupení agentury CzechTourism Klára Vysloužilová.
Charakteristická pro turisty z těchto trhů je výrazně delší průměrná doba pobytu, která se pohybuje mezi čtyřmi až šesti a půl dny. To je dáno především povahou jejich cest, kdy častým cílem jsou léčebné pobyty v českých lázních. Důležitým rysem cestování do zahraničí společným pro celé teritorium je vysoký standard kvality a úrovně služeb. Trhy Blízkého východu tak představují nesporný potenciál také pro segment MICE a luxusního turismu.
Vážení čtenáři, Váš oblíbený portál Celyoturismu.cz bude v horizontu 3 měsíců uzavřen. To podstatné z cestovního ruchu – vývoj, statistiky, analýzy, legislativní problematiku atd. – proto nově najdete na zpravodajském portálu Hospodářské komory ČR www.komoraplus.cz a také ve...
První velká incomingová akce na podporu návštěvnosti České republiky po pandemii covid-19. Tak vnímají odborníci na cestovní ruch z celého světa Czech Republic Travel Trade Day (TTD) 2022. Ve spolupráci s Destinační agenturou Živý kraj ho uspořádala...
Kazašská nízkonákladová společnost FlyArystan spustí od 12. června přímé spojení mezi Prahou a kazašským Aktau. Odlety Airbusu A320 pro 180 cestujících jsou plánované vždy v neděli, od 6. července přibude ještě čtvrteční let. Dopravce si Českou republiku vybral jako...