Prague Convention Bureau spolu s českým zastoupením agentury CzechTourism v Paříži oznámilo, že se v následující turistické sezoně chystá výrazně zaměřit na francouzský trh, kde vidí dlouhodobě významný potenciál pro zvýšení incomingové turistiky v ČR, a to i přesto, že dle uvedených statistik tráví dovolenou v zahraničí pouze deset procent všech Francouzů.
Marketingová manažerka a tisková mluvčí PCB Andrea Libová spolu s ředitelkou zahraničního zastoupení agentury CzechTourism v Paříži Lenkou Petržílkovou oznámily společný záměr PCB a agentury CzechTourism prezentovat aktivity Prague Conven– tion Bureau na francouzském trhu. Společně také vytvořily marketingový plán pro rok 2009. Jako první kooperovaná akce byl zmíněn workshop konající se 22.ledna v prostorách české ambasády pod záštitou velvyslance ČR Pavla Fischera. „O workshop byl nečekaný zájem, návštěvnost byla zaznamenána až dvakrát vyšší, než je běžné. Ze strany francouzských nákupčích se na akci prezentovalo 118 subjektů, jak korporátních firem, tak i asociací,“ uvedla Andrea Libová. Další zmíněnou akcí byl veletrh BEDOUK Paris, kterého se zúčastnilo PCB i agentura CzechTourism na společném stánku. Obě instituce se prezentovaly také na druhém kongresovém veletrhu MEEDEX Paris. Do konce roku je pak navíc v marketingovém plánu nabídka několika sales tripů a fam tripů, příznivě se vyvíjí i spolupráce s ČSA. Poslední akcí je kongresový a incentivní workshop, který by měl proběhnout v prosinci.
Lenka Petržílková poté v krátkosti představila zahraniční zastoupení agentury CzechTourism v Paříži, fungující od roku 1997, a uvedla jeho hlavní činnosti, mezi něž patří chod informační kanceláře, monitoring článků o ČR v souvislosti s cestovním ruchem, účast na veletrzích, například na zářijovém veletrhu IFTM (Top Resa) pro odborníky či veletrhu v Cannes zaměřeném na luxusní cestovní ruch.
Dále uvedla, že hlavními tématy určenými k propagaci budou i nadále golf, lázeňství, památky, kulturní památky UNESCO a samozřejmě hlavní město Praha. „V roce 2008 navštívilo ČR 236 000 francouzských turistů, 75 procent ale přijelo pouze navštívithlavní město. Z regionů zaujaly v obecnější míře Jihočeský kraj, Jihomoravský kraj a Karlovy Vary či Mariánské Lázně. Francouzský turista je velmi náročný a zásadně vyžaduje komunikaci ve francouzštině, což platí pro soukromou i byznys klientelu,“ doplnila údaje o francouzském trhu Lenka Petržílková.
Text a foto: -jah- s přispěním Andrey Libové (PCB)
Nejnovější články z rubriky Warning: Undefined array key 0 in /data/web/virtuals/367104/virtual/www/domains/dragonboatevents.cz/wp-content/themes/komora/single.php on line 264
Warning: Attempt to read property "name" on null in /data/web/virtuals/367104/virtual/www/domains/dragonboatevents.cz/wp-content/themes/komora/single.php on line 264
Warning: Undefined array key 0 in /data/web/virtuals/367104/virtual/www/domains/dragonboatevents.cz/wp-content/themes/komora/single.php on line 267
Warning: Attempt to read property "slug" on null in /data/web/virtuals/367104/virtual/www/domains/dragonboatevents.cz/wp-content/themes/komora/single.php on line 267
Vážení čtenáři, Váš oblíbený portál Celyoturismu.cz bude v horizontu 3 měsíců uzavřen. To podstatné z cestovního ruchu – vývoj, statistiky, analýzy, legislativní problematiku atd. – proto nově najdete na zpravodajském portálu Hospodářské komory ČR www.komoraplus.cz a také ve...
První velká incomingová akce na podporu návštěvnosti České republiky po pandemii covid-19. Tak vnímají odborníci na cestovní ruch z celého světa Czech Republic Travel Trade Day (TTD) 2022. Ve spolupráci s Destinační agenturou Živý kraj ho uspořádala...
Nejen tři inspirační videa, ale i zajímavá čísla o turistice z České republiky představil minulý týden ředitel Německé turistické centrály (DZT) v Praze Jan Pohaněl na setkání s novináři.