Pilsner Fest lákal korejské turisty k návštěvě Plzně

Festival plzeňského piva spojený s kulturním programem, soutěžemi a ochutnávkou českých specialit proběhl ve spolupráci s Českou centrálou cestovního ruchu CzechTourism 25. října v Soulu. V rámci slavností piva Pilsner Urquell realizovalo zahraniční zastoupení agentury CzechTourism v Soulu také kampaň na Facebooku a na největším korejském portálu Naver.com s dosahem kolem 300 000 lidí.

 Cílem aktivit bylo představit Plzeň jako hlavní město českého piva a jako novou populární destinaci na korejském trhu, ve které se lze zabavit mimo jiné v rámci populární návštěvy zdejšího pivovaru. Korejská verze Pilsner Festu připravená pro cca 1 000 návštěvníků by domácího znalce plzeňských svátků piva asi překvapila. Byla umístěna na zahradu luxusní restaurace Mzeing-wol Gwan náležící k hotelu Sheraton. Obsluha byla oblečena v historických kostýmech, na pódiu vystoupil český loutkář a popíjení piva zpříjemňovala trochu netradičně klasická a středověká hudba. O události referovala s předstihem místní média, Pilsner Urquell je totiž v Koreji nejrychleji rostoucím brandem v kategorii prémiového piva s imagí výjimečného produktu. SABMiller zaznamenal nárůst prodeje 30 procent.

Zatímco ještě před rokem se korejští zákazníci učili název plzeňského ležáku teprve vyslovovat, dnes si již dokážou spojit tuto značku právě s Českem a Plzní. Marketingová spolupráce zastoupení agentury CzechTourism v Soulu s dovozcem piva Pilsner Urquell se tedy přímo nabízí. CzechTourism může pomocí českého „národního ležáku“ dopomoci k významnému rozvoji plzeňské destinace, která se v roce 2015 stane Evropským hlavním městem kultury a je cool destinací pro segment mladých cestovatelů. Plzeňský Prazdroj může na trhu rozvíjet svůj brand luxusnějšího piva s unikátní tradicí a originálním původem – ostatně celého festivalu byl ohlašován slogan: „Pojďte do Plzně roku 1848, do zlaté doby rozkvětu českého piva…“

I proto umístilo ZZ Soul svoji fotostěnu v areálu festivalu a ve spolupráci s ČSA a hotely angelo Plzeň, Primavera Plzeň a Ibis Plzeň realizovalo soutěž o dva balíčky za poznáním českých tradic západočeské metropole. Dva výherci, kteří umístili nejzajímavější fotografii na korejský Facebook Discover Czech Republic, vyhráli dvě letenky do Prahy, 3 noci v plzeňském hotelu, večeři v tradiční plzeňské restauraci a návštěvu pivovaru.

Text a foto: Michal Procházka, CzechTourism Soul

Nejnovější články z rubriky Incoming

Foto: Shutterstock.com

Celyoturismu.cz končí, cestovní ruch se přesouvá na Komoraplus.cz

Vážení čtenáři, Váš oblíbený portál Celyoturismu.cz bude v horizontu 3 měsíců uzavřen. To podstatné z cestovního ruchu – vývoj, statistiky, analýzy, legislativní problematiku atd. – proto nově najdete na zpravodajském portálu Hospodářské komory ČR www.komoraplus.cz a také ve...

Číst více
Foto: CzechTourism

Zahraniční odborníci na cestovní ruch poznali Karlovarský kraj

První velká incomingová akce na podporu návštěvnosti České republiky po pandemii covid-19. Tak vnímají odborníci na cestovní ruch z celého světa Czech Republic Travel Trade Day (TTD) 2022. Ve spolupráci s Destinační agenturou Živý kraj ho uspořádala...

Číst více
Foto: Shutterstock.com

Praha získá díky FlyArystan přímé spojení s Kazachstánem

Kazašská nízkonákladová společnost FlyArystan spustí od 12. června přímé spojení mezi Prahou a kazašským Aktau. Odlety Airbusu A320 pro 180 cestujících jsou plánované vždy v neděli, od 6. července přibude ještě čtvrteční let. Dopravce si Českou republiku vybral jako...

Číst více