Rozhlasová kampaň České republiky v Německu

Německé zastoupení agentury CzechTourism ve Frankfurtu nad Mohanem oslovuje stále novými způsoby náš největší trh příjezdového cestovního ruchu – Spolkovou republiku Německo. Po intenzivní mediální on-line kampani na prestižním turistickém serveru www.weg.de a 500 portálech společnosti Stroer Interactive na začátku dubna odstartovala během čtvrtého měsíce i celoplošná tříměsíční kampaň v německém rozhlase.

Počínaje dubnem tři dny v týdnu po dobu tří měsíců se 8,3 mil. posluchačů na 12 rozhlasových stanicích (Antenne Kaiserslautern, Antenne Koblenz, Antenne Bad Kreuznach, Antenne Pfalz, Antenne Landau, Radio Trier/Luxemburg, Radio Pirmasens, Radio Idar Oberstein, Radio Saarbrücken, Radio Cottbus, Radio WSW Sachsen, Villradio Nürnberg) ve spolkových zemích Sasko, Braniborsko, Bavorsko, Sársko a Porýní-Falc může formou dvouminutových reportáží blíže seznámit s Českou republikou.

Cílem této kampaně je prezentace naší země jako ideálního cíle pro dovolenou a zvýšení příjezdů ze Spolkové republiky Německo. V souladu se sloganem „Tschechien anders entdecken“ vychází CzechTourism Deutschland vstříc přání českých regionů, zapojuje je do společné propagace a nabízí jim jedinečnou možnost vyzdvihnout z jejich krásného kraje to nejlepší, co mají pro zahraničního návštěvníka k dispozici. Pro maximální efekt této akce jsou ve spojení s regiony profesionální němečtí novináři, připravující uvedené reportáže.

Hodnocení regionů vyznívá velice pozitivně.
Zde jsou některé z jejich názorů:

Jitka Zikmundová, místostarostka města Český Krumlov

„Rozhlasová kampaň, organizovaná zastoupením CzechTourism v Německu, je skvělá příležitost příjemnou formou oslovit posluchače regionálních rozhlasových stanic a pozvat je osobně k návštěvě České republiky. Společně jsme vybrali a doporučili to nejlepší z Českého Krumlova a okolí a věřím, že pro posluchače jsou tyto rozhovory příjemným zpestřením a motivací naplánovat svoji příští dovolenou v naší zemi. Taková kampaň, podpořená profesionálním informačním servisem zastoupení CzechTourism, je rozhodně velmi efektivním způsobem marketingu.“

Jiří Válka, vedoucí oddělení cestovního ruchu Ústeckého kraje

„Chtěl bych poděkovat za spolupráci a nabídku možnosti prezentovat náš kraj v německých rádiích. Idea společné série rozhovorů představující české regiony se mi jeví jako efektivní způsob seznámení se s turistickými možnostmi celé České republiky, zviditelnění jednotlivých území a zároveň oslovení co největšího spektra posluchačů. Těším se na další spolupráci při prezentaci Ústeckého kraje na německém trhu.“

Zuzana Vojtová, ředitelka Centrály cestovního ruchu, Jižní Morava

„Chtěla bych touto cestou poděkovat za příležitost zapojit se do společné propagace České republiky v Německu prostřednictvím rozhlasových vysílání. Vím, jak nákladné jsou tyto mediální výstupy, proto velmi hodnotím aktivitu CzechTourism Deutschland nejen z pohledu celé země, ale především jako velkou příležitost pro regiony. Dostali jsme tak možnost oslovit a pozvat širokou obec posluchačů. Pokud bude CzechTourism Deutschland i v budoucnu připravovat další kampaň, v rámci které bude prostor pro zapojení jednotlivých regionů, velice rádi budeme opět spolupracovat.“

Petra Zbraňková, marketingový specialista Centrály cestovního ruchu Východní Moravy

„Představení turistického potenciálu regionu formou krátkého rozhovoru/spotu v rádiích je dalším zajímavým marketingovým nástrojem, který jsme rádi při oslovení německých turistů ve spolupráci se zahraničním zastoupením CzechTourism Německo využili. Zásah a počet oslovených klientů se takto mnohonásobně zvýší.“

Eva Hornová, vedoucí oddělení cestovního ruchu Libereckého kraje

„Prezentace v německém rozhlase je další zajímavou formou propagace pro Liberecký kraj. Němečtí návštěvníci představují stále největší skupinu zahraničních turistů, kteří do našeho regionu přijíždějí. Zejména zacílení na uvedené spolkové země je pro Liberecký kraj ideální, protože mu dává možnost oslovit nejen ‚stálou klientelu‘, ale také nové potenciální turisty.

Posluchačům byly v reportáži o Libereckém kraji představeny nejen žhavé novinky z regionu, jako je otevření prvního singltreku v České republice, ale také klasická lákadla v podobě pěší turistiky, cykloturistiky nebo kulturní sezony na hradech a zámcích či jiných pamětihodnostech. Neméně důležitou informací se stalo představení našeho internetového turistického portálu, kde lze nalézt další inspiraci k trávení dovolené v Libereckém kraji.“

Mediální on-line a rozhlasovou prezentací aktivity CzechTourism Deutschland nekončí. V měsíci květnu zaměří německé zastoupení svoji pozornost na televizi a zahájí dvouměsíční kampaň na stanici Franken TV.

Mgr. Miroslav Rončák,
CzechTourism Deutschland

Autor

Nejnovější články z rubriky
Warning: Undefined array key 0 in /data/web/virtuals/367104/virtual/www/domains/dragonboatevents.cz/wp-content/themes/komora/single.php on line 264

Warning: Attempt to read property "name" on null in /data/web/virtuals/367104/virtual/www/domains/dragonboatevents.cz/wp-content/themes/komora/single.php on line 264


Warning: Undefined array key 0 in /data/web/virtuals/367104/virtual/www/domains/dragonboatevents.cz/wp-content/themes/komora/single.php on line 267

Warning: Attempt to read property "slug" on null in /data/web/virtuals/367104/virtual/www/domains/dragonboatevents.cz/wp-content/themes/komora/single.php on line 267
Foto: Shutterstock.com

Celyoturismu.cz končí, cestovní ruch se přesouvá na Komoraplus.cz

Vážení čtenáři, Váš oblíbený portál Celyoturismu.cz bude v horizontu 3 měsíců uzavřen. To podstatné z cestovního ruchu – vývoj, statistiky, analýzy, legislativní problematiku atd. – proto nově najdete na zpravodajském portálu Hospodářské komory ČR www.komoraplus.cz a také ve...

Číst více
Foto: CzechTourism

Zahraniční odborníci na cestovní ruch poznali Karlovarský kraj

První velká incomingová akce na podporu návštěvnosti České republiky po pandemii covid-19. Tak vnímají odborníci na cestovní ruch z celého světa Czech Republic Travel Trade Day (TTD) 2022. Ve spolupráci s Destinační agenturou Živý kraj ho uspořádala...

Číst více
Foto: Shutterstock.com

Tři pilíře německé propagace a pár zajímavých čísel

Nejen tři inspirační videa, ale i zajímavá čísla o turistice z České republiky představil minulý týden ředitel Německé turistické centrály (DZT) v Praze Jan Pohaněl na setkání s novináři.

Číst více