Celoroční marketingová kampaň „Sloh se nepíše, na sloh se kouká!“ vyvrcholila na veletrhu Holiday World slavnostním představením všech výstupů projektu. Cílem kampaně je přilákat návštěvníky na památky UNESCO a zároveň je také trošku „dovzdělat“. Na příkladech jednotlivých českých a moravských památek UNESCO ukazujeme charakteristické znaky stavebních slohů.
Románský sloh reprezentuje vstupní portál třebíčské baziliky, věž kostela sv. Ducha v Telči či rotunda sv. Martina na Vyšehradě. Gotiku máme zastoupenou Chrámem sv. Barbory v Kutné Hoře či Vladislavským sálem. Znaky renesance jsou patrné na příkladech zámků v Telči, Litomyšli či Českém Krumlovu. Baroko reprezentuje Zelená hora ve Žďáře nad Sázavou, synagoga v Třebíči, sloup Nejsvětější Trojice v Olomouci či zámek v Kroměříži. Slohy 19. století představujeme na příkladech zámku v Lednici, Národního divadla či holašovické návsi.
Obsahem kampaně byla realizace inzerce například v tištěných materiálech, dvouměsíční kampaň v pražském metru či celoroční propagace v Husově ulici v Praze. Realizován byl velký nástěnný kalendář na téma architektonických slohů a pro cílovou skupinu dětí a mládeže hrací karty a kvarteto. Zdokonalena byla také webová prezentace měst UNESCO. Na www.unesco-czech.cz byl vytvořen společný jednotný kalendář akcí, byly připraveny nové hry pro děti a také doporučeny nové prohlídky či tipy na výlet.
Velmi významnou částí projektu je vydání Katalogu pro cestovní kanceláře a odborníky v české a anglické mutaci. Obsáhlý pětaosmdesátistránkový katalog je plný praktických informací nejen pro cestovní kanceláře a agentury. Naleznete zde stručnou charakteristiku všech měst UNESCO i jednotlivých památek UNESCO. Nechybí ani popis ostatních památkových objektů, tip na procházku městem, sekce „co musíte vidět a zažít“, kalendář významných akcí a část věnovaná gastro specialitám. Kromě kontaktů se zde dozvíte, v jakých jazycích se v jednotlivých objektech provází i to, zda jsou bezbariérové. V sekci „praktické informace“ naleznete kompletní přehled důležitých služeb jako je ubytování, stravování, možnosti parkování, taxi, směnárny či WC. Nechybí ani tipy na výlety do okolí jednotlivých měst UNESCO. Katalog uzavírá velmi praktická tabulka vzdáleností a dopravní dostupnosti. Okamžitě zde vyčtete například to, že z Kutné Hory je to do Litomyšle asi 90 km, které urazíte za necelou hodinu a půl.
Profesionálům v cestovním ruchu nabízíme zaslání katalogu zdarma. Rádi přiložíme i DVD s fotografiemi památek UNESCO v tiskové kvalitě. Fotografie mohou být použity pro účely prezentace turistických destinací sdružených pod České dědictví UNESCO v cizině i v tuzemsku.
Nejnovější články z rubriky Warning: Undefined array key 0 in /data/web/virtuals/367104/virtual/www/domains/dragonboatevents.cz/wp-content/themes/komora/single.php on line 264
Warning: Attempt to read property "name" on null in /data/web/virtuals/367104/virtual/www/domains/dragonboatevents.cz/wp-content/themes/komora/single.php on line 264
Warning: Undefined array key 0 in /data/web/virtuals/367104/virtual/www/domains/dragonboatevents.cz/wp-content/themes/komora/single.php on line 267
Warning: Attempt to read property "slug" on null in /data/web/virtuals/367104/virtual/www/domains/dragonboatevents.cz/wp-content/themes/komora/single.php on line 267
Vážení čtenáři, Váš oblíbený portál Celyoturismu.cz bude v horizontu 3 měsíců uzavřen. To podstatné z cestovního ruchu – vývoj, statistiky, analýzy, legislativní problematiku atd. – proto nově najdete na zpravodajském portálu Hospodářské komory ČR www.komoraplus.cz a také ve...
První velká incomingová akce na podporu návštěvnosti České republiky po pandemii covid-19. Tak vnímají odborníci na cestovní ruch z celého světa Czech Republic Travel Trade Day (TTD) 2022. Ve spolupráci s Destinační agenturou Živý kraj ho uspořádala...
Nejen tři inspirační videa, ale i zajímavá čísla o turistice z České republiky představil minulý týden ředitel Německé turistické centrály (DZT) v Praze Jan Pohaněl na setkání s novináři.