Slovácko bude prezentováno pod jednotnou marketingovou značkou

S cílem sjednotit Slovácko v oblasti cestovního ruchu se dohodly na vzájemné spolupráci dvě organizace zaměřené na turismus, každá se sídlem v jiném kraji. Region Slovácko – sdružení pro rozvoj cestovního ruchu a Turistická asociace Slovácko spojily síly a nadále se budou na marketingových aktivitách podílet společně. Smlouvu o spolupráci společnosti podepsaly ve čtvrtek 29. března ve Veselí nad Moravou.

Předseda správní rady Regionu Slovácko Stanislav Blaha a předseda Turistické asociace Slovácko Josef Smetana

Hlavními společnými cíli pro nejbližší období jsou podrobné a aktuální zmapování celého Slováckého regionu s důrazem na turismus, vznik nových webových stránek, sjednocení propagačních materiálů a společný plán marketingové komunikace.

„Chceme, aby Slovácko bylo veřejností vnímáno jako celek. Je mimořádnou, silnou značkou s jasnými komunikačními tématy, je regionem historickým, etnograficky vymezeným a v rámci České republiky velmi dobře identifikovatelným,“ vyjádřil se předseda správní rady Regionu Slovácko Stanislav Blaha. Podle něj mají obě organizace na Slovácku ve svých marketingových aktivitách shodné cíle. „Smlouvou o spolupráci deklarujeme, že všechny aktivity v cestovním ruchu budeme prezentovat pod jedním názvem ‚Slovácko‘, s jednotnou identitou a pod jedním registrovaným logem,“ doplnil dále.

Společné marketingové plány vítá i druhá zúčastněná strana. „Návštěvník by neměl poznat, že Slovácko dělí hranice dvou krajů. Všude na Slovácku také od nás musí dostat stejně kvalitní služby a informace,“ potvrdil předseda Turistické asociace Slovácko Josef Smetana. To, že každá ze společností působí v jiném kraji, vidí jako výhodu. „Máme tak širší záběr a můžeme se ideálně doplňovat,“ vysvětlil.

Turistická asociace Slovácko, z. s., byla založena na začátku roku 2017 s cílem podpory rozvoje cestovního ruchu směřované na území Jihomoravského kraje.

Region Slovácko – sdružení pro rozvoj cestovního ruchu vytváří destinační management na Slovácku již od roku 1999. Přestože se území regionu rozkládá ve dvou krajích, záměrem byl vždy jednotný postup a propagace bez ohledu na příslušnost k tomuto celku.

Návštěvnost Slovácka je na území obou krajů nevyrovnaná. Zatímco na území Zlínského kraje měla návštěvnost mezi lety 2012–2016 stoupající tendenci, na území Jihomoravského kraje naopak spíše mírně klesá.

Foto: Region Slovácko, sdružení pro rozvoj cestovního ruchu

 

Nejnovější články z rubriky Česko a jeho regiony

Foto: Shutterstock.com

Celyoturismu.cz končí, cestovní ruch se přesouvá na Komoraplus.cz

Vážení čtenáři, Váš oblíbený portál Celyoturismu.cz bude v horizontu 3 měsíců uzavřen. To podstatné z cestovního ruchu – vývoj, statistiky, analýzy, legislativní problematiku atd. – proto nově najdete na zpravodajském portálu Hospodářské komory ČR www.komoraplus.cz a také ve...

Číst více
Foto: CzechTourism

Zahraniční odborníci na cestovní ruch poznali Karlovarský kraj

První velká incomingová akce na podporu návštěvnosti České republiky po pandemii covid-19. Tak vnímají odborníci na cestovní ruch z celého světa Czech Republic Travel Trade Day (TTD) 2022. Ve spolupráci s Destinační agenturou Živý kraj ho uspořádala...

Číst více
Foto: DMO Český Krumlov Region

Web destinace Český Krumlov Region uspěl ve Zlatém erbu

Webové stránky destinace Český Krumlov Region zabodovaly jako jedny z nejlepších v republice v soutěži Zlatý erb. V kategorii měst a obcí se umístily na druhé příčce v rámci Ceny místopředsedy vlády pro digitalizaci za nejlepší turistickou prezentaci. Ocenění se předávala...

Číst více