Letošní ročník zmíněného veletrhu se nesl ve znamení jistých rozpaků. Mnoho otázek vyvolávala česká neúčast, stejně jako pohledy upřené s očekáváním i nadějí k budoucímu ročníku. Nadějí ve smyslu případné společné prezentace Čechů a Slováků v důstojnější hale, kde si můžete přivést klienta na stánek bez obavy, že vám doprovodný program sousedního srbského stánku neznemožní komunikaci natolik, že jedinou záchranou zůstane pohárek „Demenovky“.
Slovenská účast na veletrhu, tradičně zaštítěná Slovenskou agentúrou pre cestovný ruch spolu se zástupci lázní, samosprávy i komerčních subjektů, měla nejen formu, ale také obsah. Stánek nabízel informace na profesionální úrovni nejen z oblasti národopisné, ale také z oblastí využití volného času, ubytování, stravování, dopravy a lázeňství.
V těsném sousedství hlavního stánku Slovenska bylo možné nalézt, také tradičně, zástupce česko-slovenské cestovní kanceláře CK PRESSBURG, vedené panem Kolmanem. I tato společnost pocítila neúčast Česka na veletrhu v podobě zodpovídání mnohých dotazů, především ve dnech pro laickou veřejnost. Na druhé straně v tomto „bezkonkurenčním“ prostředí bylo možné jistě oslovit větší množství zájemců o pobyty nejen v ČR, ale i na Slovensku.
Vážení čtenáři, Váš oblíbený portál Celyoturismu.cz bude v horizontu 3 měsíců uzavřen. To podstatné z cestovního ruchu – vývoj, statistiky, analýzy, legislativní problematiku atd. – proto nově najdete na zpravodajském portálu Hospodářské komory ČR www.komoraplus.cz a také ve...
Cestovní ruch na Slovensku i loni negativně ovlivnily dopady nemoci covid-19. Služeb ubytovacích zařízení v zemi využilo méně turistů, meziroční tempo propadu počtu hostů bylo ale mírnější než o rok dříve. Vyplývá to z aktuálních údajů slovenského statistického úřadu.
Hotelová skupina CPI Hotels v tiskové zprávě informovala, že do svého portfolia připojila bývalý hotel Mercure Bratislava Centrum. Ten se v uplynulých dnech proměnil v Clarion Congress Hotel Bratislava.