SNAIL TRAVEL INTERNATIONAL: Jsme golfový butik

S Kristinou Královou, ředitelkou společnosti SNAIL TRAVEL INTERNATIONAL, jsme si naposledy povídali v zimních dnech, kdy na ulicích ještě povlávaly vločky sněhu a golfová hřiště zde v České republice spala spánkem hlubokým, aby se dostatečně zregenerovala na novou sezonu. Kdo ale zaručeně spánkem hlubokým nespal, byl SNAIL TRAVEL INTERNATIONAL.

Povězte, jaké jsou novinky u SNAIL TRAVEL INT, co zajímavého máte připraveno?

Letošní rok jsme jako novinku v oblasti golfové turistiky začali pořádat golfové školy v zahraničí, jak pro úplné začátečníky, tak i pro pokročilé hráče, kteří mají zájem přes zimu trénovat a zdokonalit si svůj švih pod vedením profesionálního trenéra PGA, a musím říci, že ohlasy našich klientů jsou velmi pozitivní. Nabízíme skutečně tu nejvyšší možnou kvalitu služeb, všichni klienti mají individuální přístup trenéra. Další naší velkou novinkou je, že v současné době vyšel náš nový golfový katalog TOP GOLFOVÉ RESORTY SVĚTA, kde klienti najdou zajímavé tipy na golfové dovolené ve více než padesáti zemích světa včetně informací o těch nejlepších a nejzajímavějších golfových hřištích a resortech. Katalog má 270 stran a obsahuje skutečně to nej ze světového golfu. Cílem tohoto katalogu je přiblížit celkový pohled na golf v zahraničí, zmapovat terén a porovnat možnosti jednotlivých destinací.

Drive v podání Kristiny Králové, ředitelky SNAIL TRAVEL INTERNATIONALDá se tedy nyní říci, že je SNAIL TRAVEL INT „golfová cestovka“, že se specializuje na golf?

Náš pracovní tým má zkušenosti s golfovými zájezdy již 11 let, tedy troufám si říci, že jsme golfová cestovka. Už jen ten fakt, že naše stěžejní destinace, Portugalsko, je golfovou velmocí, hovoří sám za sebe. Naše golfové oddělení zajišťuje veškeré služby s golfem spojené, rezervace hracích časů, pronájem automobilu, zajištění transferů, zajištění programu pro negolfový doprovod, doporučení nejvhodnější lokality s ohledem na požadavky klientů. Zkrátka jsme golfový butik, žádný supermarket. Koncipujeme klientovi jeho dovolenou na míru a jde nám o to, aby byl maximálně spokojený, aby se k nám opět vrátil a využil našich služeb opakovaně.

Jaký je rozdíl mezi cestovní kanceláří, která golfovou turistiku pouze prodává, a společností, jejíž vedení i zaměstnanci se golfu aktivně věnují? Promítnou se tyto rozdíly i v přístupu ke klientům?

Myslím si, že tyto rozdíly jsou opravdu výrazné a klient to pocítí hned při prvním kontaktu. Golfový klient je specifický klient a nikdy mu nemůžete dobře porozumět, pokud aktivně golf také nehrajete a nesdílíte s ním nadšení pro tuto hru. Ten, kdo má golf jako okrajovou a doplňkovou službu ke svým zájezdům, nabídne klientovi „nějaké“ hřiště, ale pokud golf sám nehraje, nedokáže posoudit jeho úroveň a to, zda bude vyhovovat požadavkům klienta. Golf v dnešní době zaznamenává skutečně velký rozmach, a tak je samozřejmé, že většina všech ces–tovních kanceláří toho chce využít a nabídnout tyto služby se záměrem získat další klientelu. Bez investice do znalostí o hřištích v zahraničí a golfu samotném však není možné být v tomto segmentu trhu úspěšný. A tato investice vyžaduje tolik času, že pakliže má někdo golf jen jako doplněk svých služeb, nikdy se mu nemůže vyplatit a klienti budou pro výběr golfové dovolené vyhledávat golfové specialisty.

Jaké jsou vlastně novinky, trendy ze strany klientů v průběhu tohoto roku, po čem se nejvíce ptají?

Každý majitel nebo manažer zahraničního golfového resortu vám řekne, že golfový klient je konzervativní klient, jakmile má zkušenost s jedním místem a hotelem, nemá potřebu zkoušet další a nějaký čas jezdí stále na stejné místo. Myslím, že pro naše golfisty je stále zvyšujícím se trendem golf v Turecku, neboť v porovnání s ostatními Evropskými destinacemi zde máte za stejné peníze více muziky, a nutno říct velmi kvalitní „muziky“. Z hlediska poptávek jsme jednoznačně zaznamenali nejvyšší nárůst právě v Turecku.

Text: -jah-
Foto: SNAIL TRAVEL INT

Nejnovější články z rubriky
Warning: Undefined array key 0 in /data/web/virtuals/367104/virtual/www/domains/dragonboatevents.cz/wp-content/themes/komora/single.php on line 264

Warning: Attempt to read property "name" on null in /data/web/virtuals/367104/virtual/www/domains/dragonboatevents.cz/wp-content/themes/komora/single.php on line 264


Warning: Undefined array key 0 in /data/web/virtuals/367104/virtual/www/domains/dragonboatevents.cz/wp-content/themes/komora/single.php on line 267

Warning: Attempt to read property "slug" on null in /data/web/virtuals/367104/virtual/www/domains/dragonboatevents.cz/wp-content/themes/komora/single.php on line 267
Foto: Shutterstock.com

Celyoturismu.cz končí, cestovní ruch se přesouvá na Komoraplus.cz

Vážení čtenáři, Váš oblíbený portál Celyoturismu.cz bude v horizontu 3 měsíců uzavřen. To podstatné z cestovního ruchu – vývoj, statistiky, analýzy, legislativní problematiku atd. – proto nově najdete na zpravodajském portálu Hospodářské komory ČR www.komoraplus.cz a také ve...

Číst více
Foto: CzechTourism

Zahraniční odborníci na cestovní ruch poznali Karlovarský kraj

První velká incomingová akce na podporu návštěvnosti České republiky po pandemii covid-19. Tak vnímají odborníci na cestovní ruch z celého světa Czech Republic Travel Trade Day (TTD) 2022. Ve spolupráci s Destinační agenturou Živý kraj ho uspořádala...

Číst více
Foto: Shutterstock.com

Tři pilíře německé propagace a pár zajímavých čísel

Nejen tři inspirační videa, ale i zajímavá čísla o turistice z České republiky představil minulý týden ředitel Německé turistické centrály (DZT) v Praze Jan Pohaněl na setkání s novináři.

Číst více