Péče o člověka, o jeho tělesnou i duševní pohodu pronikla v posledních letech z pozice módního hitu do způsobu života, životního stylu a standardu. Logicky se tak wellness a lázeňství staly neodmyslitelnou a nejrychleji se rozvíjející disciplínou v cestovním ruchu. „Trendy“ jsou wellness a relaxační komplexy, relaxační a nejrůznější beauty-, manažerské apod. týdny či víkendy. Jedním z důležitých kritérií pro výběr pobytového hotelu je právě to, zda si tam host něco takového užije. V České republice s její tradicí lázeňství má segment SPA a wellness široké zázemí a tvoří tak důležitou část našeho turistického průmyslu s růstovým potenciálem.
Proto Asociace cestovních kanceláří v zájmu podpořit tento významný segment trhu založila novou sekci lázeňství a wellness. Ta jako dosud jediná ze sekcí ACK má těžiště své činnosti mimo Prahu, a znamená tak současně významné vykročení aktivit ACK vstříc regionům. Těžiště činnosti sekce je v současné době logicky v Karlovarském kraji. S jeho představiteli již také sekce zahájila jednání a je jimi vnímána jako významná autorita na poli cestovního ruchu. Nejde jen o společenské formality. Představitelé sekce jednali třeba s primátorem Karlových Varů o zcela konkrétní spolupráci týkající se propagace SPA turistiky na zahraničních trzích, zvláště na veletrzích v zahraničí, kde je návaznost regionální propagace na komerční nabídku předpokladem pro konkrétní úspěch. Karlovy Vary se staly prvním městem, které přikročilo k této progresivní metodě a postavilo se tak do čela regionů, což je s ohledem na význam Karlových Varů pro lázeňský cestovní ruch příkladné. Zástupci asociace jsou přesvědčeni, že se tak v brzké době podaří využít vzniklého synergického efektu ve prospěch dalšího rozvoje lázeňství, wellness a turistické návštěvnosti města – a že tento příklad bude následován i v dalších regionech.
Sekce lázeňství a wellness do programu na nejbližší období zařadila jednání na všech úrovních od CzechTourism po představitele krajů a lázeňských měst, vedoucí ke koordinaci propagačních a dalších marketingových aktivit, tvorbu marketingových strategií, zvláště pak zaměřenou speciálně na ruskojazyčné trhy, a dále odstraňování nežádoucích jevů spojených s poskytováním některých služeb. Sekce se zaměřuje na rozvoj tohoto specifického segmentu na území České republiky, a pokrývá tak incoming i domácí cestovní ruch. Patronem sekce za představenstvo ACK ČR je Milan Kittner (Daen International), předsedou Jan Motlík (Axxos Hotel and Spa management).
Sekce je otevřená všem subjektům zaměřeným na turistiku s lázeňským a wellness charakterem, zájemci mohou kontaktovat sekretariát ACK ČR.
Nejnovější články z rubriky Warning: Undefined array key 0 in /data/web/virtuals/367104/virtual/www/domains/dragonboatevents.cz/wp-content/themes/komora/single.php on line 264
Warning: Attempt to read property "name" on null in /data/web/virtuals/367104/virtual/www/domains/dragonboatevents.cz/wp-content/themes/komora/single.php on line 264
Warning: Undefined array key 0 in /data/web/virtuals/367104/virtual/www/domains/dragonboatevents.cz/wp-content/themes/komora/single.php on line 267
Warning: Attempt to read property "slug" on null in /data/web/virtuals/367104/virtual/www/domains/dragonboatevents.cz/wp-content/themes/komora/single.php on line 267
Vážení čtenáři, Váš oblíbený portál Celyoturismu.cz bude v horizontu 3 měsíců uzavřen. To podstatné z cestovního ruchu – vývoj, statistiky, analýzy, legislativní problematiku atd. – proto nově najdete na zpravodajském portálu Hospodářské komory ČR www.komoraplus.cz a také ve...
První velká incomingová akce na podporu návštěvnosti České republiky po pandemii covid-19. Tak vnímají odborníci na cestovní ruch z celého světa Czech Republic Travel Trade Day (TTD) 2022. Ve spolupráci s Destinační agenturou Živý kraj ho uspořádala...
Nejen tři inspirační videa, ale i zajímavá čísla o turistice z České republiky představil minulý týden ředitel Německé turistické centrály (DZT) v Praze Jan Pohaněl na setkání s novináři.