Agentura CzechTourism láká Skandinávce na svatby v Česku. Zahraniční zastoupení ve Stockholmu připravilo na švédském a dánském trhu aktivity na propagaci svatebního turismu.
On-line kampaně se svatebními magazíny doplní studijní cesta pro novináře a touroperátory. Romantické líbánky v pražských uličkách mohli Švédi zhlédnout i na vlastní oči. V březnu zde odvysílali poslední díl reality show Married at the first sight, který se natáčel v září loňského roku v českém hlavním městě.
V letošním roce se Česká republika představí Skandinávcům jako ideální destinace pro romantickou svatbu či líbánky. Již v lednu byla spuštěna on-line kampaň s dánským magazínem ALT om dit Bryllup, v jehož tištěné verzi vyšel dvoustránkový článek o zajímavých lokalitách v Praze a okolí. „Podobnou kampaň realizujeme od března i se švédským magazínem Brollopsmagasinet. Kromě článku v tištěné verzi magazínu byla spuštěna také on-line kampaň na jeho domovských stránkách, a to na švédské, dánské i norské mutaci,“ popisuje Lucie Vallin, ředitelka zahraničního zastoupení Skandinávie a Finsko.
Na kampaně navázal březnový press a fam trip, jehož program byl zaměřen na romantické skvosty České republiky – Prahu, Český Krumlov a zámky ve středních Čechách. Účastnila se čtyři média a dvě agentury specializující se na svatební turistiku – norská Agentura Brolluspakken a švédská Weddingart. Mezi účastníky nechyběl ani nejčtenější finský svatební magazín Häät, oblíbený švédský blog Those lovely days a dánsky magazín Bryllup och fest. „Těší nás, že zájem Skandinávců o Českou republiku jako svatební destinaci roste. V kampaních se snažíme poukázat na romantická zákoutí Prahy, nádherné zahrady či luxusní zámky, a to v návaznosti na letošní marketingové téma – barokní zahrady a zámky,“ doplňuje Lucie Vallin.
Vážení čtenáři, Váš oblíbený portál Celyoturismu.cz bude v horizontu 3 měsíců uzavřen. To podstatné z cestovního ruchu – vývoj, statistiky, analýzy, legislativní problematiku atd. – proto nově najdete na zpravodajském portálu Hospodářské komory ČR www.komoraplus.cz a také ve...
První velká incomingová akce na podporu návštěvnosti České republiky po pandemii covid-19. Tak vnímají odborníci na cestovní ruch z celého světa Czech Republic Travel Trade Day (TTD) 2022. Ve spolupráci s Destinační agenturou Živý kraj ho uspořádala...
Webové stránky destinace Český Krumlov Region zabodovaly jako jedny z nejlepších v republice v soutěži Zlatý erb. V kategorii měst a obcí se umístily na druhé příčce v rámci Ceny místopředsedy vlády pro digitalizaci za nejlepší turistickou prezentaci. Ocenění se předávala...