Ubytování

Foto: Orea Hotels & Resorts

Servisované apartmány na vzestupu. Na trh vstupuje i Orea

Síť Orea Hotels & Resorts nově nabízí v Praze servisované apartmány. Do nového segmentu služeb se řetězec pustil pod značkou Orea Place. Novým hráčem je třeba také společnost Zeitraum.

Číst více
Zdroj: CzechTourism

Bude už „Otevřeno napořád“?

Cestovní ruch ožívá. Buďme ohleduplní, dodržujme pravidla, ať nám to vydrží a zůstane otevřeno už napořád. To je myšlenka, s kterou do agentury CzechTourism přišli podnikatelé, oborové asociace a destinační organizace, a ze které se zrodila iniciativa a marketingový koncept...

Číst více
Foto: Shutterstock.com

Sezona přesně dle očekávání, ke spokojenosti daleko

Cestovní ruch v Česku ve druhém letošním kvartálu dle předpokladů výrazně vzrostl. Stouply i tržby poskytovatelů služeb. Zdaleka ne všichni jsou ale spokojeni – turismus totiž dle očekávání ožívá velmi nerovnoměrně. Sužují jej navíc i další problémy včetně...

Číst více
Foto: Shutterstock.com

V Olomouckém kraji v 2. čtvrtletí meziročně přibylo 44 % turistů

V Olomouckém kraji se v letošním druhém kvartálu ubytovalo 70 670 turistů. V porovnání se stejným obdobím loňského roku to představuje nárůst o 44,1 procent. Za prvních šest letošních měsíců ale počet turistů v kraji kvůli pandemii koronaviru, která od...

Číst více
Foto: Shutterstock.com

Vývoj návštěvnosti hromadných ubytovacích zařízení ve 2. čtvrtletí

Návštěvnost hromadných ubytovacích zařízení v minulých pěti čtvrtletích vykazovala záporné výsledky. V letošním 2. čtvrtletí se poprvé od začátku roku 2020 dostala do kladných hodnot. Stále ale nedosahuje ani třetinových výkonů z roku 2019.

Číst více
Foto: Shutterstock.com

Hotelová firma Marriott opět v zisku

Hotelová společnost Marriott International ve druhém čtvrtletí hospodařila s čistým ziskem 422 milionů dolarů (zhruba devět miliard Kč) po ztrátě 234 milionů dolarů před rokem. Oznámila to firma, která těží z oživování cestovního ruchu z útlumu způsobeného pandemií...

Číst více
Foto: Shutterstock.com

Kampaň „V Praze jako doma“ úspěšně láká turisty

Turistická kampaň V Praze jako doma, která má slevami nalákat turisty, přilákala v červenci do hlavního města asi 31 000 lidí, meziročně o 30 procent více. Mezi nejnavštěvovanější atrakce patří mj. zoo v Troji, Petřínská rozhledna nebo Staroměstská radnice. ČTK...

Číst více
Foto: Shutterstock.com

Nárůst poptávky u rezervačních portálů

Rezervační portály u domácích pobytů v současné době zaznamenávají až extrémní nárůst poptávky. Například Slevomat o uplynulém víkendu evidoval oproti předchozím letům trojnásobný zájem o ubytování, portál Hotel.cz pak v posledním červencovém týdnu zaznamenal nejvyšší návštěvnost a počet telefonických rezervací za...

Číst více
Foto: Shutterstock.com

Google musí zlepšit vyhledávání hotelů a letů

Evropská unie dala americké internetové společnosti Google dva měsíce na to, aby zlepšila vyhledávání hotelů a letů, a také aby vysvětlila, jak výsledky hledání řadí. Jinak jí hrozí sankce. Oznámila to Evropská komise (EK) a evropské úřady na...

Číst více
Foto: Shutterstock.com

Návrat k normálu bude pro hotely zřejmě dlouhý

Na začátku července zveřejnil Český statistický úřad první předběžné údaje o návštěvnosti hotelů za květen. V tomto měsíci se uvolnila opatření omezující poskytování ubytovacích služeb, která platila od prosince loňského roku. První výsledky prozatím naznačují jen pozvolný...

Číst více